Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Onze biersommelier proeft het bier van internetfenomeen Average Rob: “Dit smaakt beter dan Jupiler”

26/08/2022 - 16:57
"Internetfenomeen Average Rob lanceerde begin dit jaar samen met twee vrienden een eigen pilsje: Tout Bien. De eerste oplage was een groot succes: 25.000 blikjes vlogen in een dag de deur uit. Nu is het bier ook te koop bij Delhaize. Is het zo betaalbaar en drinkbaar als de makers beloven? Wij lieten biersommelier Sofie Vanrafelghem een kritisch oordeel vellen. “Je ervaart hier geen intense smaken of sterke bitterheid.”"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Onze biersommelier proeft het bier van internetfenomeen Average Rob: “Dit smaakt beter dan Jupiler” (26/08/2022 - Het Laatste Nieuws)

Internetfenomeen Average Rob lanceerde begin dit jaar samen met twee vrienden een eigen pilsje: Tout Bien. De eerste oplage was een groot succes: 25.000 blikjes vlogen in een dag de deur uit. Nu is het bier ook te koop bij Delhaize. Is het zo betaalbaar en drinkbaar als de makers beloven? Wij lieten biersommelier Sofie Vanrafelghem een kritisch oordeel vellen. “Je ervaart hier geen intense smaken of sterke bitterheid.” [naar artikel]


2. Onze biersommelier proeft het Rouge bier van Average Rob en de influencer reageert: “Die 6,9% alcohol is niet toevallig” (23/02/2024 - Het Laatste Nieuws)

Nadat internetfenomeen Average Rob vorig jaar zijn eigen pils ‘Tout Bien’ lanceerde, komt hij dit jaar met een rouge bier. “We noemen het ‘the elixir’ of love”, vertelt Rob. Zo knipoogt hij naar de rode kleur van het bier én naar het bewust gekozen alcoholpercentage van 6,9%. Maar word je ook écht verliefd op de smaak? HLN-biersommelier Sofie Vanrafelghem proeft en oordeelt. [naar artikel]


3. Internetfenomeen Average Rob lanceert pilsmerk: 'Willen concurrentie aangaan met Jupiler en Stella' (16/08/2022 - De Tijd)

19:29 Samen met twee vrienden lanceert het Belgische internetfenomeen Average Rob - Robert Van Impe - een nieuw biermerk. Tout Bien, sinds deze week verkrijgbaar bij Delhaize, is geen hip speciaalbier, maar... [naar artikel]


4. Stella, Jupiler of toch Heineken: welk bier smaakt nu écht het lekkerst? Onze biersommelier proeft 10 populaire pilsen (24/04/2021 - Het Laatste Nieuws)

Een fris en goed getapt pintje van ’t vat, daarvoor moeten we nog heel even geduld oefenen. Gelukkig kunnen we in afwachting met onze bubbel genieten van een sixpack pils. Velen zijn ervan overtuigd dat ‘hun merk’ de beste pils is. Maar welke smaakt nu écht het lekkerst? Onze biersommelier Sofie Vanrafelghem deed de test en proefde blind de meest populaire pilsen van brouwerijen. En ze merkte toch duidelijke verschillen. [naar artikel]


5. Stella, Jupiler of Heineken: welke pils smaakt écht het lekkerst? Onze biersommelier proeft 10 populaire bieren in blik (14/05/2022 - Het Laatste Nieuws)

Warm weer en de zomer in aantocht: dat betekent dat het tijd is voor pintjes in blik. Velen zijn ervan overtuigd dat 'hun merk’ de beste pils is, maar welke smaakt het lekkerst zonder zichtbaar etiket? Onze biersommelier Sofie Vanrafelghem deed een blinde smaaktest van de 10 meest populaire bieren: “Jupiler smaakt niet beter dan Heineken” [naar artikel]


6. Onze biersommelier proeft de 9 goedkoopste pintjes uit de supermarkt: welke smaakt even lekker als Jupiler of Heineken? (13/05/2023 - Het Laatste Nieuws)

Een goed, dorstlessend pintje smaakt bij iedereen, maar de laatste jaren geraakte de verkoop een beetje in verval. Dat tij begint weer te keren en zowel supermarkten als brouwers zien het aandeel van de pils opnieuw stijgen. Tijd om de goedkoopste pintjes uit de supermarkt eens onder de loep te nemen. Biersommelier Sofie Vanrafelghem proeft 9 soorten pintjes uit 7 supermarkten. Welke is je geld waard? En welke kan niet verder af staan van wat een échte pint moet zijn? [naar artikel]


7. Zo ‘average’ is zijn pils niet: Delhaize bestelt half miljoen blikjes bier van internetfenomeen (16/08/2022 - Het Nieuwsblad)

Wat begon als een online stunt, ligt drie maanden later in de rekken van alle Delhaize-supermarkten. Internetfenomeen Average Rob brouwde een ‘average’ pils die online in luttele uren uitverkocht was, en de vraag naar ‘Tout Bien’ stijgt alleen maar. “Ons einddoel is 11 miljoen blikjes verkopen, één voor elke Belg.” [naar artikel]


8. Deze Delhaize is wel héél blij met het nieuwe biertje van internetfenomeen Average Rob (17/08/2022 - Gazet van Antwerpen)

Internetfenomeen Average Rob, bekend van YouTube en zijn oorwurm Zaddy, bracht onlangs een eigen pils op de markt: Tout Bien. Het biertje is te koop bij Delhaize in heel Vlaanderen, en dat vieren ze in de vestiging van Sint-Amandsberg (Gent) met een ludiek TikTokfilmpje. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!