Belgische partijen spannen de Europese kroon als het op online advertenties aankomt. [naar artikel]
Twijfelt u nog dat de verkiezingscampagne echt uit de startblokken geschoten is? Zelfs in 2023 draaide het op sociale media al op volle toeren, want alle politieke partijen samen spendeerden samen miljoenen aan advertenties. Heeft dat ook een effect of is het gewoon geld dumpen in een bodemloze put? “Geert Wilders heeft geen euro geïnvesteerd in online advertenties en toch heeft hij de Nederlandse verkiezingen gewonnen.” [naar artikel]
Vlaams Belang had dit weekend een grote familiedag in Bobbejaanland, ter ere van het 45-jarige bestaan van de partij. Daarmee wordt herbevestigd dat Vlaams Belang geen vervelling is van het Vlaams Blok: het is één en dezelfde partij. Een bijzonder tevreden Gerolf Annemans, oud-partijvoorzitter en stichtend lid van het Vlaams Blok ooit, feliciteerde dit weekend […] [naar artikel]
Sinds deze week kan je op Facebook achterhalen hoeveel betaalde advertenties een pagina uitstuurt. Wij deden de test met de Vlaamse politieke partijen. Daaruit blijkt dat CD&V op dit moment de meeste gepersonaliseerde boodschappen stuurt, en dat de oppositie het veel rustiger aan doet. Toch zal de digitale campagnevoering alleen maar belangrijker worden. [naar artikel]
Twijfelt u nog dat de verkiezingscampagne echt uit de startblokken geschoten is? Zelfs in 2023 draaide het op sociale media al op volle toeren, want alle politieke partijen samen spendeerden samen miljoenen aan advertenties. Heeft dat ook een effect of is het gewoon geld dumpen in een bodemloze put? “Geert Wilders heeft geen euro geïnvesteerd in online advertenties en toch heeft hij de Nederlandse verkiezingen gewonnen.” [naar artikel]
Vlaams Belang krijgt met zijn verkiezingsoverwinning een stevige financiële injectie. De verliezers, waaronder N-VA, zien hun overheidsinkomsten fors slinken. [naar artikel]
21:28 De verschillende politieke partijen hebben de voorbije maanden al minstens 229.900 euro besteed aan advertenties op Facebook. [naar artikel]
Tijdens de campagne voor de verkiezingen zet elke partij massaal in op sociale media. Uit cijfers van Crowdtangle blijkt nu dat Vlaams Belang, de... [naar artikel]
De Vlaamse Partij voor de Dieren roept op om komende zondag voor Vlaams Belang te stemmen. In 2010 verbond de partij haar lot nog aan Lijst... [naar artikel]
Vlaams Belang heeft in de maand mei meer dan 100.000 euro uitgegeven aan publiciteit op Facebook. Dat blijkt uit het verslag van de betaalde boodschappen op de site. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.