De Wereld Morgen

Open brief aan Groen en Vooruit

23/01/2023 - 18:06
"  Beste Petra, Barbara en Frank, Beste mensen van Groen en Vooruit, Via pers en sociale media namen wij kennis van het voorstel van Groen-woordvoerders Barbara Creemers en Petra De Sutter om de btw op groenten en fruit naar nul te brengen. De boerenorganisatie Boerenforum en sociale klimaatbeweging Climaxi denken dat er belangrijke bijsturingen nodig […] The post Open brief aan Groen en Vooruit appeared first on DeWereldMorgen.be."

1. 45 personeelsleden van Vooruit in open brief: "Hier trekken wij de grens, wij staan achter Vooruit" (30/10/2023 - VRT NWS)

Vijfenveertig personeelsleden van Vooruit hebben een open brief ondertekend om de partij te ondersteunen. Ze reageren op de berichtgeving over een extra ontslagvergoeding voor een oud-medewerkster na een geval van seksueel grensoverschrijdend gedrag door een collega. Ook een aantal partijkopstukken storen zich aan de berichtgeving over hun partij. [naar artikel]

2. Open brief aan Groen en Vooruit (23/01/2023 - De Wereld Morgen)

Beste Petra, Barbara en Frank, Beste mensen van Groen en Vooruit, Via pers en sociale media namen wij kennis van het voorstel van Groen-woordvoerders Barbara Creemers en Petra De Sutter om de btw op groenten en fruit naar nul te brengen. De boerenorganisatie Boerenforum en sociale klimaatbeweging Climaxi denken dat er belangrijke bijsturingen nodig […] The post Open brief aan Groen en Vooruit appeared first on DeWereldMorgen.be. [naar artikel]