De opvallende uitspraak van N-VA-kopstuk Ben Weyts, die vorige week had laten verstaan dat hij als minister moet beschikken over een wagen met... [naar artikel]
De opvallende uitspraak van N-VA-kopstuk Ben Weyts, die vorige week had laten verstaan dat hij als minister moet beschikken over een wagen met “enige standing” - en dus best niet over een auto van het type Toyota ‘Corollo’ (sic) - is ook de automaker zelf niet ontgaan. In een paginagrote advertentie in Het Laatste Nieuws steekt Toyota terug. [naar artikel]
An-Sophie Mestach (WTA 222) heeft zich donderdag niet kunnen plaatsen voor de kwartfinales van het ITF-toernooi in het Japanse Toyota (tapijt/50.000 dollar). [naar artikel]
Het is in het Vlaams Parlement tot een pittige discussie gekomen over het wagenpark van de Vlaamse regering waarbij minister Ben Weyts (N-VA)... [naar artikel]
In het Vlaamse Parlement is het donderdag tot een bitsige discussie gekomen over het wagenpark van de ministers. PVDA-fractievoorzitter Jos D’haese stelde het aantal luxueuze wagens in vraag, minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) stelde dat een minister een “auto met standing” nodig heeft, in plaats van een Toyota “Corollo”. [naar artikel]
Het is in het Vlaams Parlement tot een pittige discussie gekomen over het wagenpark van de Vlaamse regering waarbij minister Ben Weyts (N-VA) verdedigde waarom hij een auto met “een enige standing” nodig heeft en geen “Toyota Corollo (sic)”. De minister van Onderwijs smoorde de discussie enigszins met een verwijzing naar de persoonlijke trein van Noord-Koreaans dictator Kim Jong-Un. [naar artikel]
Dat wil niet zeggen dat het merk dergelijke full electric modellen uit het gamma weert, maar het wil vooral auto’s leveren die vandaag en bij uitbreiding ook de volgende jaren betaalbaar, haalbaar qua gebruik en toch zuiniger zijn dan wagens met een klassieke verbrandingsmotor. De constructeur meent dat de snelle en vooral brede uitrol van […] The post Toyota is geen EV-apostel appeared first on Knack. [naar artikel]
Acht jaar geleden gooide Toyota het roer om: de praktische kant moest plaatsruimen voor een hippe uitstraling. Met de nieuwe C-HR gaat de Japanse autobouwer op hetzelfde elan verder, maar is dat voldoende om het op 26 februari tot Europese ‘Car of the Year’ te schoppen? HLN- autospecialist Joost Bolle - die ons land in de jury vertegenwoordigt - zet de troeven en minpunten van de stadswagen op een rij: “Het ‘koffiemolengevoel’ van de aandrijving is even wennen.” [naar artikel]
13:34 De Japanse autoconstructeur boekte afgelopen kwartaal minder winst en verlaagt zijn winstverwachting voor het hele jaar. De dure yen vormt een nadeel op exportmarkten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.