Heel wat Belgen die vorig jaar hun voorschot op de energiefactuur drastisch zagen stijgen, krijgen bij hun eindafrekening honderden tot zelfs duizenden euro’s terug. Kasper, Bie en Bert tonen hun eindafrekening nadat ze te hoge voorschotten betaalden: “We hebben aan onze spaarcenten gezeten om het voorschot te betalen” [naar artikel]
Heel wat Belgen die vorig jaar hun voorschot op de energiefactuur drastisch zagen stijgen, krijgen bij hun eindafrekening honderden tot zelfs duizenden euro’s terug. Kasper, Bie en Bert tonen hun eindafrekening nadat ze te hoge voorschotten betaalden: “Het kan niet de bedoeling zijn om klanten voor bank te laten spelen.” [naar artikel]
Circa honderd werknemers van Qatar Meta Coats (QMC), een bouwbedrijf dat aan de gevel van het Al Bayt-stadion voor het WK voetbal 2022 werkt, wachten nog steeds op hun volledige loon voor zeven maanden werk. De uitbuiting van arbeiders is nog steeds een probleem, klaagt Amnesty International donderdag aan. [naar artikel]
“Het kan nooit de bedoeling zijn dat iemand belasting moet betalen op iets wat hij/zij niet krijgt.” Dat zegt Vlaams minister van Begroting Bart Tommelein (Open Vld) nu bekend is geraakt dat de Vlaamse Belastingdienst (Vlabel) begunstigden van een levensverzekering, vaak de kinderen, erfbelasting dreigt te doen betalen op sommen die ze mogelijk nooit ontvangen. Het verhaal staat woensdag in De Tijd. Indien nodig wordt de wetgeving aangepast. [naar artikel]
Heel wat Belgen die vorig jaar hun voorschot op de energiefactuur drastisch zagen stijgen, krijgen bij hun eindafrekening honderden tot zelfs duizenden euro’s terug. Kasper, Bie en Bert tonen hun eindafrekening nadat ze te hoge voorschotten betaalden: “Het kan niet de bedoeling zijn om klanten voor bank te laten spelen.” [naar artikel]
Junaid C. liet klanten bij de Ikea in het Nederlandse Delft met karren vol meubels naar buiten lopen, terwijl ze maar een fractie daarvan... [naar artikel]
Drie maanden lang durfde René Janssens (87) amper zijn gsm te beantwoorden. Want de kans was groot dat het wéér een boze telefoon was van een onbekende. Google had immers per ongeluk zijn nummer gelinkt aan de pagina van Bol.com in Antwerpen. “Klanten klaagden over een geleverd product of eisten hun geld terug”, zucht de man vermoeid. Van die ongewenste stroom aan telefoontjes werd hij vandaag verlost, maar hoe gemakkelijk kan dit gebeuren? [naar artikel]
De gsm van René Janssens uit Deurne stond de afgelopen maanden geen moment stil. Om een onbekende reden stond het gsm-nummer van René online, als je zocht naar het hoofdkantoor van webwinkel bol.com. En dus kreeg René, 87 jaar oud, elke dag mensen aan de lijn die hun beklag deden over hun pakjes. Sinds donderdag is het probleem opgelost, tot grote opluchting van René. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.