Online bankieren blijft terrein winnen in ons land. Maar toch blijft een hardnekkige minderheid van acht procent weigeren met de trend mee te gaan. Ze zijn vooral bang om slachtoffer te worden van misbruik. [naar artikel]
Hoewel banken massaal de kaart van de digitalisering trekken, is een hele groep niet mee met die evolutie. Rondvraag leert dat bij ING een kleine 40 procent van de klanten nog niet online bankiert. Bij KBC doet een kwart zijn bankzaken alleen via het kantoor, schrijft De Morgen woensdag. [naar artikel]
Minder dan 10 procent van de Belgen doet niet aan online bankieren. Dat blijkt uit een online bevraging in opdracht van Febelfin, de federatie van de financiële sector in ons land. Het aantal Belgen dat zijn transacties via het internet uitvoert, blijft jaar na jaar toenemen. Toch blijft fysiek contact met de bank belangrijk, zeker voor belangrijke beslissingen. [naar artikel]
Slechts acht procent van de Belgen doet niet aan online bankieren. Dat blijkt uit een online bevraging in opdracht van Febelfin, de federatie van de financiële sector in ons land. Het aantal Belgen dat zijn transacties via het internet uitvoert, blijft jaar na jaar toenemen. Toch blijft fysiek contact met de bank belangrijk, zeker voor belangrijke beslissingen. [naar artikel]
Kinderen vanaf elf jaar kunnen vanaf nu zelf online bankieren. KBC lanceerde daarvoor een speciale mobiele applicatie 'KBC K'Ching'. In de app [naar artikel]
In België geeft meer dan 50 procent van de vijftigplussers toe de vaardigheid van het online bankieren niet te beheersen. Ook in de leeftijdsgroep tussen vijfendertig en vierenvijftig jaar blijkt nog bijna 25 procent van de bevolking op het gebied van bankverrichtingen een digitaal analfabeet te zijn. Dat blijkt uit een bevraging van de Gezinsbond […] The post Gezinsbond heeft vragen bij succes online bankieren appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Naast de courante bankverrichtingen willen steeds meer Belgen ook het afsluiten van een woonlening zo veel mogelijk digitaal laten verlopen. Dat bericht De Tijd donderdag. [naar artikel]
De consument is over het algemeen meer tevreden over het internetbankieren en het mobiel bankieren van zijn financiële instelling dan over het... [naar artikel]
De consument gaat mee met zijn tijd, zo blijkt uit een recent tevredenheidsonderzoek naar financiële instellingen: internetbankieren en mobiel bankieren winnen het van het oude, vertrouwde bankkantoor. En dat heeft veel te maken met de openingsuren. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.