Een klein deel van de klanten van Telenet blijft kampen met technische en administratieve problemen. De provider geeft toe dat de problemen niet zo snel opgelost raken als gehoopt. [naar artikel]
Sinds begin dit jaar komen er opvallend meer klachten binnen bij de Ombudsdienst voor telecom over de wachttijden bij de klantendiensten van de telecomoperatoren. De meeste klachten gaan over Telenet. Ook bij De Inspecteur komen heel veel mails binnen van ontevreden klanten. Telenet bevestigt het probleem: “Ondanks veel testen en voorbereiding zitten er toch nog veel kinderziektes in het nieuwe IT-systeem.” [naar artikel]
Dinsdag had internetprovider Telenet de hele dag te kampen met hinder. Gebruikers klaagden over een slecht werkende internetverbinding en applicaties die niet functioneerden. Het probleem zou ondertussen opgelost zijn, maar het zou wel nog enkele uren kunnen duren eer alle applicaties opnieuw naar behoren functioneren. [naar artikel]
08:20 Telenet worstelt al het hele jaar met IT-problemen. De Ombudsdienst voor Telecommunicatie wordt overspoeld door klachten van gedupeerde abonnees. [naar artikel]
Van ‘maanden geen tv’ tot ‘het hele wifi-netwerk valt elke dag twee keer uit’: de problemen bij Telenet blijven duren. Dat blijkt uit de reacties die onze redactie binnenkreeg. Telenet erkent: de problemen zijn nog niet onmiddellijk van de baan. [naar artikel]
Van ‘maanden geen tv’ tot ‘het hele wifi-netwerk valt elke dag twee keer uit’: de problemen bij Telenet blijven duren. Dat blijkt uit de reacties die onze redactie binnenkreeg. Telenet erkent: de problemen zijn nog niet onmiddellijk van de baan. [naar artikel]
De ombudsman Telecommunicatie verwerkte vorig jaar het hoogste aantal klachten in bijna tien jaar. De uitschieter? Telenet. Ruim een jaar lang kreeg de telecomoperator zijn IT-problemen maar niet onder controle. Maar hoe zit de situatie nu? HLN-consumentenexperte Safia Yachou zoekt het uit. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.