Meta lanceert vanaf volgende maand betalende abonnementen voor reclame-vrije versies van Instagram en Facebook. Abonnees zullen geen advertenties meer zien op de platformen, en hun gegevens zullen ook niet gebruikt worden voor gepersonaliseerde advertenties. Meta start met de abonnementen om naar eigen zeggen te voldoen aan de regels van de Europese Unie. [naar artikel]
Meta overweegt om in Europa betalende versies van Instagram en Facebook te lanceren. Wie kiest voor een betalende formule, zou niet langer advertenties te zien krijgen. Bovendien kan de techgigant zich zo in orde stellen met de Europese privacywetgeving. In het nieuws: Meta is volgens de New York Times van plan om een betaalde versie […] [naar artikel]
13:51 Meta rolt vanaf volgende maand reclamevrije abonnementen voor Facebook en Instagram uit. De Amerikaanse socialemediareus schikt zich met zijn betalende aanbod naar de strenge privacywetgeving in Europ... [naar artikel]
Wie wil, kan binnenkort Facebook en Instagram gebruiken zonder daarbij advertenties te zien te krijgen. Moederbedrijf Meta heeft namelijk een betalend abonnement voorgesteld. Wie niet wil betalen, kan alles gewoon gratis blijven gebruiken met advertenties. In het nieuws: Wat al enige tijd in de lucht ging, is nu ook officieel. In de loop van volgende […] The post Nu ook officieel: Facebook en Instagram introduceren betalend abonnement zonder advertenties appeared first on Newsmonkey. [naar artikel]
Meta lanceert vanaf november reclamevrije abonnementen voor Instagram en Facebook. Europese gebruikers krijgen dan de keuze. Ze betalen voor een abonnement zonder reclame. Of ze behouden hun gratis toegang, waarbij hun data gebruikt wordt voor gepersonaliseerde advertenties. Met zijn reclamevrije abonnementen wil de sociale mediareus tegemoet komen aan de Europese privacyregels. The post BEKIJK – Reclamevrije Meta-abonnementen: ‘Geen shift in het verdienmodel’ appeared first on Trends. [naar artikel]
Instagram gaat influencers de mogelijkheid geven om betalende abonnementen aan te bieden aan hun volgers. Dat heeft Instagram-baas Adam Mosseri woensdag lokale tijd aangekondigd. [naar artikel]
Meta gaat vanaf volgende maand in Europa abonnementen lanceren waardoor zijn diensten Facebook en Instagram reclamevrij worden. Dat heeft het bedrijf maandag aangekondigd. [naar artikel]
09:32 Instagram gaat experimenteren met betalende abonnementen. Het socialemediaplatform kopieert het model van het populaire OnlyFans, waar gebruikers zich tegen betaling abonneren op de accounts van influ... [naar artikel]
Meta gaat vanaf volgende maand in Europa abonnementen lanceren waardoor zijn diensten Facebook en Instagram reclamevrij worden. Dat heeft het bedrijf aangekondigd. [naar artikel]
Instagram is bezig aan een groot onderhoud. De app zorgde er eerder al voor dat de chronologische tijdlijn terugkeerde en is ook druk bezig met het heruitvinden (en samenvoegen) van de video-features. Daar komt nu nog iets extra bij, want het bedrijf test nu ook het gebruik van betalende abonnementen. Daarmee zal je als gebruiker […] [naar artikel]
Facebook onderzoekt of het abonnementen kan invoeren. Gebruikers zouden dan betalen voor het netwerk en in ruil geen advertenties te zien krijgen.... [naar artikel]
Instagram gaat influencers de mogelijkheid geven om betalende abonnementen aan te beiden aan hun fans. Dat heeft Instagram-baas Adam Mosseri woensdag lokale tijd aangekondigd. [naar artikel]
Facebook staat na het sluiten van de stembureaus in de Amerikaanse presidentsverkiezingen op 3 november tijdelijk geen politieke advertenties meer... [naar artikel]
Het moederbedrijf boven Facebook en Instagram lanceert een betalende abonnement. Meta Verified komt met een handvol voordelen, zoals verificatiebadges en een verhoogde zichtbaarheid van berichten. [naar artikel]
10:44 Meta overweegt een reeks betalende abonnementen voor Europese gebruikers in te voeren. Het Amerikaanse moederbedrijf van Facebook en Instagram hoopt daarmee tegemoet te komen aan de privacyzorgen van ... [naar artikel]
Op sociale media circuleert heel wat informatie over het coronavirus en vaccins. Maar niet alle informatie klopt. Bedrijven zoals Google, Facebook, Twitter, YouTube en Apple maken zich sterk dat ze desinformatie proberen tegen te gaan en actief verwijderen van hun platformen. Maar uit onderzoek van VRT NWS blijkt dat Facebook in België betalende advertenties aanvaardt die de coronamaatregelen en het nut van vaccinaties net in twijfel trekken. [naar artikel]
Na het schandaal rond Cambridge Analytica onderzoekt Facebook of betaalde abonnementen meer gebruikers zouden aantrekken. Zo zou, wie op zijn privacy gesteld is, een maandelijkse bijdrage kunnen betalen om geen advertenties te zien te krijgen. [naar artikel]
Facebook en Instagram geven gebruikers meer invloed op de hoeveelheid politieke advertenties die ze te zien krijgen. Het bedrijf biedt die mogelijkheid voor de twee netwerken sinds donderdag in meer dan 90 landen, waaronder ook België, naar eigen zeggen omdat gebruikers daarom gevraagd hebben. Deze advertenties helemaal uitzetten is niet mogelijk. [naar artikel]
Facebook en Instagram mogen in België en de andere Europese landen geen advertenties meer laten zien die zijn gebaseerd op het internetgedrag van gebruikers. Die gepersonaliseerde advertenties zijn in strijd met de Europese privacyregels. Dat heeft de Europese organisatie van privacywaakhonden, de European Data Protection Board (EDPB), besloten. [naar artikel]
Betalen we binnenkort voor sociale media zoals we dat voor streamingdiensten als Netflix of Disney+ doen? De kans zit erin, stellen experts. Want na Twitter, Snapchat en Telegram lanceren nu ook Instagram en Facebook een betalende versie van hun diensten. Waarom kiezen Zuckerberg en co opeens voor de betalende route? En zullen gratis sociale media zo helemaal verdwijnen? [naar artikel]
Politieke advertenties zijn vanaf vrijdag 22 november niet meer toegestaan op Twitter. Het gaat bijvoorbeeld om betaalde reclame waarbij mensen worden opgeroepen tot het meehelpen aan een campagne of het stemmen voor een bepaalde politicus. Topman Jack Dorsey had vorige maand al aangegeven dat hij politieke advertenties in de ban wilde doen. Maar op welke […] Het bericht Politieke advertenties vanaf 22 november niet meer toegestaan op Twitter verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken heeft dit jaar reeds 219.059 euro uitgegeven aan advertenties op Instagram en Facebook, waarmee hij de West-Europese politicus is die het meest uitgeeft. Dat schrijft Knack dinsdag op zijn website op basis van cijfers van AdLens, een organisatie die onderzoek doet naar politieke advertenties op Facebook. [naar artikel]
Het is vanaf nu mogelijk om een betalend abonnement te nemen op Facebook en Instagram. In ruil worden je accounts reclamevrij, maar goedkoop is het niet. Waarom zou je er dan toch voor kiezen? [naar artikel]
Meta staat op het punt om een nieuw abonnement te lanceren in Europa. Wie daarop intekent, krijgt niet langer advertenties te zien op Facebook en Instagram. Volgens de techgigant is het abonnement bedoeld om in te spelen op de nieuwe Europese regels. Maar is dat de echte reden? In het nieuws: Meta’s advertentievrij abonnement voor […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.