Informeren over borstkanker via sociale media is een grote uitdaging, want de tepels moet verborgen blijven. Movimiento Ayuda Cáncer de Mama (MACMA), een Argentijnse borstkankerorganisatie die de patiënten en hun familie wil ondersteunen, is het beu en vond een ludieke manier om het tepelverbod te omzeilen. [naar artikel]
Het gat in de ozonlaag kan ze er niet mee dichten, maar Kim Kardashian heeft met haar nieuwe Skims-beha wel een gat in de markt gevonden. De nieuwste toevoeging aan de lijn van de realityster heeft twee uitstekende tepels. “Voor het schokeffect”, schrijft de 41-jarige Amerikaanse op Instagram bij een promotievideo. [naar artikel]
Hoe krijg je ‘Zutendaal’, ‘Ennio Morricone’ en ‘Richard Chamberlain’ in één zin gepropt? Robin Broos en Tom ‘Pélé’ Peeters doen het zonder verpinken en wel in The Belgian Soundtrack, een weetjesvoorstelling over muzikale Belgen in de cinema. [naar artikel]
Heel wat sterren zijn tegenwoordig weg van de plakbeha, maar wat als u een cupmaatje (of zeven) meer bezit? YouTubester Antonella Brollini [naar artikel]
Lut onderging een dubbele borstamputatie. Met weefsel uit haar buik maakte de plastisch chirurg twee nieuwe borsten. Of liever: borstjes. “Mijn... [naar artikel]
Wat begon in Hollywood, heeft uiteindelijk ook het Europees Parlement bereikt. Daar willen de slachtoffers van grensoverschrijdend gedrag niet meer zwijgen: “We weigeren hier aan te wennen. Als één persoon gevaar loopt, doen we dat allemaal.” Op een blog verzamelen ze nu getuigenissen van verschillende slachtoffers: mannen en vrouwen. [naar artikel]
Het is een bron van genot, voeding én onvrede. In A Boob’s Life schetst journaliste Leslie Lehr onze ingewikkelde relatie met borsten. Waarom is iedereen zo in de ban van een stel opgezwollen melkklieren? Journalist Katrin Swartenbroux gaat op onderzoek uit en maakt enkele verrassende ontdekkingen. Wist jij dat de gemiddelde borst 500 gram weegt en dat onze seksuele obsessie met borsten allesbehalve universeel is? [naar artikel]
“Beter leven begint ook bij beter drinken.” Dat is het motto van de nieuwe campagne van mineraalwatermerk SPA. Opvallend: de intussen 61-jarige Linda Deplacie, het naaktmodel dat in 1985 en 2002 ook al poseerde voor SPA, is vandaag op dezelfde wijze weer te zien op de reclamebeelden. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.