Panda P. mag dan nog maar een baby zijn, toch heeft Pairi Daiza speciaal voor hem het ticketsysteem aangepast. Bezoekers kunnen niet meer naar de panda’s gaan kijken wanneer ze willen, maar krijgen een “afspraak” met de panda’s. Op die manier wil het dierenpark lange rijen vermijden. [naar artikel]
Panda P. mag dan nog maar een baby zijn, toch heeft Pairi Daiza speciaal voor hem het ticketsysteem aangepast. Bezoekers kunnen niet meer naar de panda’s gaan kijken wanneer ze willen, maar krijgen een “afspraak” met de panda’s. Op die manier wil het dierenpark lange rijen vermijden. [naar artikel]
Panda P. mag dan nog maar een baby zijn, toch heeft Pairi Daiza speciaal voor hem het ticketsysteem aangepast. Bezoekers kunnen niet meer naar de panda’s gaan kijken wanneer ze willen, maar krijgen een 'afspraak' met de panda’s. Op die manier wil het dierenpark lange rijen vermijden. [naar artikel]
Vanaf vandaag, zaterdag, wordt winkelen net dat tikkeltje minder evident. Door de ‘paaspauze’ die het Overlegcomité heeft ingelast, moeten heel wat handelszaken de deuren sluiten en mogen andere enkel nog op afspraak klanten ontvangen. Dit is wat u moet weten over het winkelen tijdens de ‘paaspauze’. [naar artikel]
De drie babypanda’s uit Pairi Daizi zullen dit jaar teruggestuurd worden naar China. Dat zegt CEO Eric Domb aan het Nieuwsblad. China moedigt Pairi Daiza aan om verder te kweken, maar dat blijkt volgens de zoo niet zo gemakkelijk in te plannen. [naar artikel]
Het zijn spannende tijden in dierenpark Pairi Daiza. De bezoekers wachten er op de eerste glimp van het pandajong. Het jong heeft deze week zijn oogjes geopend en mag nu met zijn moeder naar buiten. Maar wil het dat ook? [naar artikel]
De panda uit dierenpark Pairi Daizi had zijn vaste verzorgster Tanja enkele dagen niet gezien. Bij hun hereniging was hij zo door het dolle heen dat het dier geen meter van haar wou wijken. En geen kinderpark zou hem dat beletten. [naar artikel]
Na de restauranthouders morren nu ook andere zelfstandigen over het gedrag van hun klanten. We komen steeds vaker te laat, annuleren last minute of dagen niet op en peuzelen zo aan hun inkomen. Waar is de royale hoffelijkheid van de klant gebleven? Mien De Vriendt [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.