In België werden tijdens de eerste zes maanden van dit jaar 322.302 personenwagens ingeschreven. Daarmee nam de autoverkoop met 4,1 procent toe tegenover dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van sectororganisatie Febiac. Vooral in het eerste kwartaal, onder invloed van het Brusselse autosalon, konden volgens Febiac uitstekende prestaties worden gemeld. Er wordt aan […] The post Duitse luxemerken dragen groei Belgische autoverkoop appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Goed nieuws voor alle fashionista's. Dit weekend werd de nieuwe digitale luxewebshop CarréCouture gelanceerd. Het platform is volledig Belgisch [naar artikel]
Niet dat er iets mis is met kledingsstukken uit pakweg de Zara, maar er valt wat te zeggen voor investeren in iets duurzamere stukken. Helaas [naar artikel]
09:34 De premiummerken BMW en Mercedes proberen bedrijfsklanten ervan te overtuigen om voor Nieuwjaar een plug-inhybride te kopen. ‘Het is nu of nooit.’ [naar artikel]
De toetreding van de Amerikaanse actrice Meghan Markle tot de Britse koninklijke familie kan een belangrijke injectie betekenen voor de omzetten van de luxemerken. Dat zegt Madison Darbyshire, redacteur bij de Britse zakenkrant Financial Times. Darbyshire verwijst daarbij naar de plotse piekomzet bij brillenfabrikant Finlay na de eerste publieke verschijning van Markle met de Britse […] The post Meghan Markle is een zegen voor de luxemerken appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Recent kondigden Gucci en Michael Kors aan om voortaan bontvrij te gaan ontwerpen en ook andere grote merken zwoeren eerder al het gebruik van bont... [naar artikel]
Hoezo, luxemerken onbetaalbaar? Bekende labels pakken tegenwoordig massaal uit met kousen als goedkoopste items in hun collecties. Hiermee willen ze vooral jonge harten veroveren. “Een slimme zet. Zo kan iedereen, ook de jeugd, zijn favoriete designers in huis halen”, zegt BV-stylist Jody Van Geert. [naar artikel]
Onverkochte kleding die eindigt in de verbrandingsoven: het is de prijs van het hyperconsumentisme. Voor Burberry is het genoeg geweest. [naar artikel]
BMW is het meest verkochte automerk in de tweedehands verkoop. Dat blijkt uit een studie van het bureau Indicata over de Belgische occasie automarkt. De top vijf kleurt Duits en ook een beetje Frans, met Volkswagen, Mercedes, Opel en Peugeot. “Er zijn in België gewoon heel veel BMW’s”, is volgens Tony Verhelle van het vakblad Autogids een van de verklaringen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.