Hoezo, luxemerken onbetaalbaar? Bekende labels pakken tegenwoordig massaal uit met kousen als goedkoopste items in hun collecties. Hiermee willen ze vooral jonge harten veroveren. “Een slimme zet. Zo kan iedereen, ook de jeugd, zijn favoriete designers in huis halen”, zegt BV-stylist Jody Van Geert. [naar artikel]
Goed nieuws voor alle fashionista's. Dit weekend werd de nieuwe digitale luxewebshop CarréCouture gelanceerd. Het platform is volledig Belgisch [naar artikel]
Al heeft de crème de la crème van Hollywood de genenloterij gewonnen, dat wil niet zeggen dat er nooit hulp aan te pas komt. De huid van Beyoncé,... [naar artikel]
Sir John, de vaste make-upartiest van onder meer Beyoncé, heeft op een beautyfeestje van L’Oréal de favoriete lippenstift van de Amerikaanse zangeres onthuld. Het beste nieuws? De lippenstift is ook in België te koop voor net geen 15 euro. [naar artikel]
Wie in de eighties make-up droeg, kent de ‘Black Honey’-lippenstift van het Amerikaanse merk Clinique vast nog. De speciale formule is nu opnieuw geliefd bij de tieners en jonge twintigers van Gen Z, tot lichte verbazing van make-upartiesten. “Ik verkocht deze lippenstift dagelijks. Maar aan oudere vrouwen! Verrassend dat jonge meiden hem nu weer oppikken.” [naar artikel]
Niet dat er iets mis is met kledingsstukken uit pakweg de Zara, maar er valt wat te zeggen voor investeren in iets duurzamere stukken. Helaas [naar artikel]
In België werden tijdens de eerste zes maanden van dit jaar 322.302 personenwagens ingeschreven. Daarmee nam de autoverkoop met 4,1 procent toe tegenover dezelfde periode vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van sectororganisatie Febiac. Vooral in het eerste kwartaal, onder invloed van het Brusselse autosalon, konden volgens Febiac uitstekende prestaties worden gemeld. Er wordt aan […] The post Duitse luxemerken dragen groei Belgische autoverkoop appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
09:34 De premiummerken BMW en Mercedes proberen bedrijfsklanten ervan te overtuigen om voor Nieuwjaar een plug-inhybride te kopen. ‘Het is nu of nooit.’ [naar artikel]
De toetreding van de Amerikaanse actrice Meghan Markle tot de Britse koninklijke familie kan een belangrijke injectie betekenen voor de omzetten van de luxemerken. Dat zegt Madison Darbyshire, redacteur bij de Britse zakenkrant Financial Times. Darbyshire verwijst daarbij naar de plotse piekomzet bij brillenfabrikant Finlay na de eerste publieke verschijning van Markle met de Britse […] The post Meghan Markle is een zegen voor de luxemerken appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.