Elke bank zegt dat ze de belangen van de klant centraal stelt, maar is dat wel zo? Wordt u goed en vakkundig geholpen door uw financiële instelling... [naar artikel]
De manier waarop banken met hun klanten omgaan, is de voorbije jaren sterk veranderd. Voor sommige mensen verdient dat applaus, voor andere niet. Hoe tevreden ú bent van uw bank, dat willen we dan ook graag weten. Zo helpt u mee aan een algemene betere dienstverlening bij de banken. Wie de enquête invult, maakt bovendien kans op een iPhone X. [naar artikel]
Uiteraard streven banken naar een grote tevredenheid bij hun klanten. De vraag is: welke banken scoren op dat vlak het best? Vindt u het oké dat de... [naar artikel]
Uiteraard willen banken tevreden klanten. Welke banken scoren op dat vlak het best? Vindt u de dienstverlening in uw bankkantoor nog op peil of laat ze te wensen over? En wat vindt u van de app van uw bank? De komende dagen krijgt u de mogelijkheid om uw bank een goed óf een slecht rapport te geven. Als u de enquête invult, maakt u bovendien kans om onder andere een iPhone ter waarde van 739 euro te winnen. [naar artikel]
Crelan en AXA Bank zijn volop bezig met de voorbereiding van hun fusie. Dat betekent dat ze momenteel vooral op zichzelf en minder op hun klanten gefocust zijn. En dat laat zich ook merken in een lagere score die ze krijgen voor hun dienstverlening, zo stelde Spaargids.be vast in een recente rondvraag. [naar artikel]
Ben jij (nog) tevreden over de dienstverlening van je bank? Of ben je van oordeel dat die te wensen overlaat? Kan je nog makkelijk terecht in je kantoor? Of moet je een dag vakantie nemen om je financiële zaken te bespreken? En wat vind je van je bancaire app? De komende dagen kan je jouw bank opnieuw een rapportcijfer geven via Spaargids.be. Vorig jaar deden meer dan 30.000 mensen dat. [naar artikel]
Ben jij (nog) tevreden over de dienstverlening van je bank? Of ben je van oordeel dat die te wensen overlaat? Kan je nog makkelijk terecht in je kantoor? Of moet je een dag vakantie nemen om je financiële zaken te bespreken? En wat vind je van je bancaire app? De komende dagen kan je jouw bank opnieuw een rapportcijfer geven via Spaargids.be. Vorig jaar deden meer dan 30.000 mensen dat. [naar artikel]
Ben jij (nog) tevreden over de dienstverlening van je bank? Of ben je van oordeel dat die te wensen overlaat? Kan je makkelijk terecht in je kantoor? Of moet je een dag vakantie nemen om je financiële zaken te bespreken? En wat vind je van je bancaire app? De komende dagen kan je jouw bank opnieuw een rapportcijfer geven via Spaargids.be. Vorig jaar deden meer dan 30.000 mensen dat. [naar artikel]
Kan een herschikking van de dienstverlening van de bank BNP Paribas Fortis de tevredenheid van haar klanten opkrikken? Want dit is wel nodig. Van alle financiële instellingen die in een groot onderzoek van Spaargids.be en Guide-épargne.be grondig door hun klanten werden beoordeeld, kreeg ze de laagste score. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.