11:03 Ahold Delhaize-CEO Dick Boer zegt dat zijn Belgische keten gaat 'werken aan de prijzen' om klanten van discounters terug te winnen. [naar artikel]
Supermarktketen Albert Heijn laat zijn prijzen bewust zakken als Test-Aankoop zijn jaarlijkse prijzenquête houdt. Dat beweert grote concurrent Colruyt en wordt door Test-Aankoop zelf "plausibel" genoemd. [naar artikel]
Albert Heijn laat zijn prijzen zakken als Test-Aankoop zijn jaarlijkse prijsenquête houdt. Dat beweert althans grote concurrent Colruyt, maar het wordt door Test-Aankoop zelf “plausibel” genoemd. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize gaat prijsverlagingen van 5 tot 30 procent invoeren op 500 basisproducten van zijn huismerk die klanten dagelijks nodig hebben. Om de koopkracht te ondersteunen, lanceert Delhaize vanaf 16 juni ‘Kleine Leeuwtjes’, zo meldt het bedrijf. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize gaat prijsverlagingen van 5 tot 30 procent invoeren op 500 basisproducten van zijn huismerk die klanten dagelijks nodig hebben. Om de koopkracht te ondersteunen, lanceert Delhaize vanaf 16 juni ‘Kleine Leeuwtjes’, zo meldt het bedrijf. [naar artikel]
Het is dat Wout van Aert vandaag de Strade Bianche niet rijdt of anders zaten we weer urenlang op diezelfde letters te kijken: JUMBO. Dankzij onze wielertrots de bekendste “onbekende” supermarkt van Vlaanderen, want nog lang niet iedere Vlaming zette er al een stap binnen. Dat zal de komende jaren grondig veranderen: alleen in 2022 wil Jumbo naast de al bestaande 17 hier nog eens 15 winkels openen, in de klim naar de beoogde 100. Daarom: portret van een supermarkt die volgens experten het beste van beide werelden verenigt: “De lage prijzen van Colruyt en het grote assortiment van Delhaize.” [naar artikel]
Dankzij zijn grootschalige prijsverlagingscampagne heeft supermarktketen Delhaize de kloof met concurrent Colruyt gereduceerd tot 1 à 2 procent. Dat zeggen ze tenminste zelf. Bij Colruyt, dat zijn monopolie op de laagste prijzen al jaren als unique selling point vooropplaatst, reageert men steeds zenuwachtiger. Persberichten met prijsvergelijkingen en advertenties vliegen over en weer. [naar artikel]
De Franse supermarktgroep Carrefour roert zich nu ook in de strijd om de prijsbewuste consument. Het moet wel. Het marktaandeel blijft dalen ondanks vele inspanningen. Consumenten kiezen steeds meer voor discounters. [naar artikel]
De Franse supermarktgroep Carrefour roert zich nu ook in de strijd om de prijsbewuste consument. Het moet wel. Het marktaandeel blijft dalen ondanks vele inspanningen. Consumenten kiezen steeds meer voor discounters. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.