Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
BusinessAM

Klant stuurt broodje terug omdat helften niet gelijk zijn

23/01/2018 - 11:01
"In Australië heeft een broodjesbar een bijzonder kritische klant over de vloer gekregen. De vrouw stuurde een broodje terug naar de keuken omdat het niet precies doormidden gesneden was. De eigenaar van de Corowa RSL Club gaf de moeilijke klant, die hij omschrijft als “het bingotype, ergens in de tachtig”, dan maar een nieuwe broodje dat […]"

Gerelateerde krantenkoppen:

1. VIDEO. Vrouw krijgt pitabroodje met speeksel in (26/03/2018 - Metro)

In Amerika kan je maar beter voorzichtig zijn waar je je snack bestelt. Een zekere Shaelynn kreeg ruzie met een serveerster in een pitazaak, waarop die besloot om in haar broodje te spugen.  Een werkneemster van de Pita Pit-zaak in het Amerika Missoula, is ontslagen nadat er beelden zijn opgedoken waarop ze het aan de […] Het bericht VIDEO. Vrouw krijgt pitabroodje met speeksel in verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


2. Amerikaanse Subway-klant schiet werknemer dood: “Te veel mayonaise op zijn broodje” (28/06/2022 - Het Belang van Limburg)

Een Amerikaanse Subway-medewerker overleed na een schietpartij omdat zij op een broodje van een klant te veel mayonaise smeerde, zei de politie van Atlanta. Een tweede werknemer raakte gewond bij de schietpartij. Allebei waren ze nog geen maand in dienst. [naar artikel]


3. Schiet- en steekpartij in de VS om een broodje kip: ‘Ik zal deze klotetent kapotschieten’ (05/11/2019 - De Morgen)

In Amerika wordt gevochten om een broodje kip. Zo’n twee maanden nadat een nieuwe sandwich van fastfoodketen Popeyes uitverkocht raakte, is hij weer terug. Maar binnen een dag leidde het gevecht om het broodje te bemachtigen, tot een steekpartij tussen klanten. [naar artikel]


4. Vrouw vindt kikker in Panos-broodje: “Horror” (19/09/2019 - Het Nieuwsblad)

Een klant van het Panos-filiaal aan de Waversesteenweg in Etterbeek deed woensdag een wel erg bijzondere ontdekking in haar broodje. In het ding zat immers een dode kikker, beklaagt ze zich op twitter. [naar artikel]


5. Vrouw vindt kikker in Panos-broodje: “Jullie hebben wat uit te leggen” (19/09/2019 - Gazet van Antwerpen)

Een klant van het Panos-filiaal aan de Waversesteenweg in Etterbeek deed woensdag een wel erg bijzondere ontdekking in haar broodje. In het ding zat immers een dode kikker, beklaagt ze zich op Twitter. [naar artikel]


6. Vrouw vindt kikker in Panos-broodje: “Horror. Jullie hebben wat uit te leggen” (19/09/2019 - Het Belang van Limburg)

Een klant van het Panos-filiaal aan de Waversesteenweg in Etterbeek deed woensdag een wel erg bijzondere ontdekking in haar broodje. In het ding zat immers een dode kikker, beklaagt ze zich op twitter. [naar artikel]


7. Man schiet ober neer “omdat broodje niet snel genoeg kwam” (17/08/2019 - Het Laatste Nieuws)

De ober van een eetcafé in Seine-Saint-Denis (ten noordoosten van Parijs) is gisteren neergeschoten door een klant. Volgens een bron dicht bij het... [naar artikel]


8. BIZAR. Vrouw vindt kikker in Panos-broodje (19/09/2019 - Metro)

Een klant van het Panos-filiaal aan de Waversesteenweg in Etterbeek deed een wel erg bijzondere ontdekking in haar broodje. In het ding zat immers een dode kikker, beklaagt ze zich op twitter. De vrouw in kwestie postte een foto van het broodje op de microblogsite. “Beeld je de HORROR in toen ik deze middag een […] Het bericht BIZAR. Vrouw vindt kikker in Panos-broodje verscheen eerst op Metro. [naar artikel]


9. Vergissing met grote gevolgen: klant betaalt per ongeluk bijna 750 euro voor 2 broodjes (28/09/2021 - Het Belang van Limburg)

Een klant betaalde zondag tijdens het WK wielrennen in de Leuvense broodjeszaak Hoegaards Broodje per vergissing 750 euro voor twee broodjes, in plaats van 7,5 euro. Uitbater Siegfried Gilis wil de klant terugbetalen maar kent enkel zijn voornaam. Betaalfacilitator Bancontact by Payconiq Company laat weten dat de vergissing zal rechtgezet worden. [naar artikel]


10. Koks en hoteliers zijn klagende klanten beu: “De macht van de klant is groter, de kans dat dat tot chantage leidt ook” (28/11/2018 - Het Nieuwsblad)

Koks en hoteliers zijn de terreur van de kwade reviews op het internet beu. Sterrenchef Hofke van Bazel schreef een open brief om een klagende klant van antwoord te dienen, en in Luik kreeg een Quick­uitbater gelijk van de rechter nadat een klant een filmpje op Facebook had gezet van een worm tussen de frieten. “De klant is koning, maar hij mag niet te ver gaan”, zegt Matthias De Caluwe van Horeca Vlaanderen. [naar artikel]


11. Gouverneur stuurt bakker brief na klacht klant, ging hij daarmee zijn boekje niet te buiten? (20/05/2022 - Het Belang van Limburg)

Een provinciegouverneur die zijn burgers via een persoonlijke brief op de vingers tikt, het gebeurt niet elke dag. Maar het overkwam bakker Didier Dekimpe (52), die een patisseriezaak uitbaat in het Vlaams-Brabantse Tervuren. Een ontevreden klant had namelijk een klacht ingediend bij gouverneur Jan Spooren (N-VA) omdat hij in het Frans en niet in het Nederlands bediend werd. Maar mag de gouverneur wel zo’n brief sturen? En deed de bakker in kwestie eigenlijk iets fout? [naar artikel]


12. Oeps, foutje! Klant betaalt 1401,40 euro voor klein brood (03/02/2017 - Het Laatste Nieuws)

Een klant moest in het Nederlandse Dordrecht een wel erg groot bedrag neertellen voor een bruin broodje: 1401,40 euro. Normaal ben je hier [naar artikel]


13. "Dit broodje woog wel opvallend meer dan normaal" (25/08/2017 - De Redactie)

Een broodje salami met tomaat. Dat zal toch niemand verdacht vinden, moet deze Britse vrouw gedacht hebben toen ze afgelopen weekend de paardenrennen in Nottinghamshire wilde bijwonen. Maar toen de veiligheidsmedewerkers van de Southwell Racecourse vroegen om het broodje van dichterbij te mogen bekijken, viel hen onmiddellijk op hoe zwaar dat was. Het broodje bleek lang niet zo onschuldig als gedacht. [naar artikel]


14. Vergissing met grote gevolgen: klant betaalt 750 euro voor twee broodjes tijdens WK wielrennen (28/09/2021 - Gazet van Antwerpen)

Een klant betaalde zondag tijdens het WK wielrennen in de Leuvense broodjeszaak Hoegaards Broodje per vergissing 750 euro voor twee broodjes, in plaats van 7,5 euro. Uitbater Siegfried Gilis wil de klant terugbetalen maar kent enkel zijn voornaam. Betaalfacilitator Bancontact by Payconiq Company laat weten dat de vergissing zal rechtgezet worden. [naar artikel]


15. Vijf studenten krijgen 1.250 euro coronaboete, omdat ze samen broodje eten: ‘Geldklopperij’ (25/10/2020 - De Morgen)

Vijf studenten hebben onlangs een boete van samen 1.250 euro gekregen, omdat ze op de Grote Markt in Kortrijk samen een broodje aan het eten waren op een bankje. Ze gingen licht in de fout, omdat een coronamaatregel stelt dat enkel een samenscholing van maximaal vier mensen mag. ‘Dit gaat niet meer over preventie of over de strijd tegen corona, dit is pure geldklopperij’, stelt een ouder. [naar artikel]


16. Jongeman hardhandig aangepakt door dertien agenten omdat hij... broodje eet op bus (20/01/2017 - Het Laatste Nieuws)

In Nederland is ophef ontstaan nadat een 25-jarige man woensdagmiddag hardhandig werd aangepakt toen hij op een bus een broodje aan het eten was. [naar artikel]


17. Ryanair-passagier betaalt bijna zes euro voor “zieligste broodje ter wereld” (23/08/2021 - Het Laatste Nieuws)

Een hongertje tijdens de vlucht? Opletten geblazen dan. De Ierse racepilote Aimee Woods moest vorige vrijdag het vergrootglas bovenhalen om de plakken spek op haar broodje terug te vinden. [naar artikel]


18. Vijf studenten krijgen in totaal 1.250 euro coronaboete omdat ze samen broodje eten: “Geldklopperij, er los over” (25/10/2020 - Het Laatste Nieuws)

Vijf studenten kregen recent een boete van 1.250 euro. Omdat ze samen een broodje aten op een bankje, op de Grote Markt in Kortrijk. Ze gingen licht in de fout omdat een coronamaatregel stelt dat enkel een samenscholing van maximum vier personen mag. “Dit gaat niet meer over preventie of over de strijd tegen corona, dit is pure geldklopperij”, reageert een ouder. “De politie beboet voortaan overal meteen, niet enkel in Kortrijk”, reageert burgemeester Ruth Vandenberghe. [naar artikel]


19. Klant gaat door haar dak: "Als het op het menu staat, moet het verkrijgbaar zijn!" (23/09/2016 - Het Belang van Limburg)

Een vrouw uit Toronto heeft haar geduld verloren toen ze de broodjesketen Subway bezocht. Ze wilde namelijk een broodje met gehaktballen, maar die waren jammer genoeg uitverkocht. “Jullie hebben nooit iets in voorraad als iemand iets bestelt!”, klinkt het furieus uit de mond van de klant. [naar artikel]


20. Gouverneur Vlaams-Brabant stuurt brief naar bakker nadat klant in het Frans wordt bediend: Maar maakte die laatste wel een fout? (20/05/2022 - Het Nieuwsblad)

Een provinciegouverneur die zijn burgers via een persoonlijke brief op de vingers tikt, het gebeurt niet elke dag. Maar het overkwam bakker Didier Dekimpe (52), die een patisserie uitbaat in het Vlaams-Brabantse Tervuren. Een ontevreden klant had namelijk een klacht ingediend bij gouverneur Jan Spooren omdat hij in het Frans en niet in het Nederlands bediend werd. Maar mag de gouverneur wel zo’n brief sturen? En deed de bakker in kwestie eigenlijk iets fout? [naar artikel]


21. “Ludo, kom uw geld terughalen”: vergeten komma zorgt voor veel te duur betaald broodje (28/09/2021 - Het Laatste Nieuws)

Het WK wielrennen trok het voorbije weekend enorm veel volk naar Leuven en door alle drukte kan het al eens misgaan. Zo rekende broodjeszaak ‘Hoegaards broodje’ maar liefst 742,50 euro te veel aan voor twee broodjes en een drankje. De zaakvoerder vergat namelijk de komma tussen de cijfers 7 en 5 in te geven toen een klant genaamd Ludo afrekende. [naar artikel]


22. Celstraf voor man die caféklant aanvalt in Vorselaar na opmerking over teveel schuim op de pinten (23/02/2023 - VRT NWS)

Een man uit Grobbendonk krijgt een celstraf van 20 maanden en een boete van 800 euro omdat hij in Vorselaar een caféklant had geslagen en geschopt. De beklaagde viel de caféklant aan omdat die een opmerking had gemaakt over teveel schuim op de pinten. De klant hield er een neusbeenbreuk en gebroken borstbeen aan over. [naar artikel]


23. ‘Het is niet omdat ik geen gelijk krijg, dat ik geen gelijk heb’ (12/04/2019 - De Morgen)

Guido Camps legde deze week zijn hoofd op het kapblok. De prijzendirecteur van energieregulator CREG stapt op als de discussie over de nucleaire rente in zijn nadeel wordt beslecht. Niet dat hij ook maar één seconde aan zijn cijfers twijfelt, maar er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Portret van een technocraat die de aandeelhouders van Electrabel slapeloze nachten bezorgt. [naar artikel]


24. Medewerker Amazon stuurt haar verlovingsring per ongeluk naar een klant (02/09/2017 - Het Laatste Nieuws)

Je verlovingsring kwijt spelen is één van de ergste dingen die een vrouw kan meemaken. Je wil het kostbare juweel dan ook zo snel mogelijk terug. [naar artikel]


25. Topman Ahold-Delhaize: 'We moeten harden roepen over mooie Belgische bedrijven' (07/12/2019 - De Tijd)

01:04 De CEO van Ahold Delhaize stuurt 370.000 mensen aan. En als een klant in ‘zijn’ Albert Heijn de kaas slecht gepresenteerd vindt, stuurt hij ‘een appje’. Ontbijt met De Tijd. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!