01:00 Binnenkort krijgen niet alle Telenet-klanten nog dezelfde reclameblokken te zien als ze tv-kijken. De distributeur begint in november met een test voor gerichte reclame, afgestemd op het profiel van d... [naar artikel]
Wim Van den Broeck is professor onderwijs- en ontwikkelingspsychologie aan de Vrije Universiteit Brussel. [naar artikel]
Hoewel volgens onderzoek steeds meer Belgen kampen met overgewicht, blijft onze kledingmaat al jaren dezelfde. Magie? Nee, gewoon een slimme marketingtruc, genaamd vanity sizing. “Het boost je zelfvertrouwen in het pashokje, maar op lange termijn creëert het een gezondheidsprobleem”, waarschuwt diëtiste Sanne Mouha. [naar artikel]
De Lanakense reuzen Wuim en Teursel vieren hun zeventigste huwelijksverjaardag en dat wordt gevierd met een nieuwe outfit. Voor de gelegenheid krijgt Teursel ook een beha op maat. “Wie de juiste maat, omtrek en cup kan raden, maakt kans op een mooi lingeriesetje van Prima Donna of Marie Jo”, zegt Marleen Christoffels van Christoffels Lingerie, die de reuzin de maat nam. [naar artikel]
Vanaf midden november wil Telenet met ‘gerichte reclame’ starten, gebaseerd op uw persoonlijk kijkgedrag. Tenzij u daar expliciet geen toestemming voor geeft. “Inbreuk op de privacy”, reageert staatssecretaris voor Privacy Philippe De Backer (Open Vld), daarin gesteund door de Privacycommissie. [naar artikel]
TV-reclame op maat: Telenet en zenders Vier en Vijf hebben hun testfase achter de rug en rollen het concept nu uit. Opvallend genoeg wordt niet alleen uw kijk- en surfgedrag geanalyseerd. Ook wat u ‘off- line’ koopt in het warenhuis om de hoek, bepaalt welke spotjes u te zien krijgt. “De klant moet duidelijk weten wat er met zijn gegevens gebeurt. Het is niet omdat hij zwijgt, dat hij toestemt”, aldus de Privacycommissie. [naar artikel]
De veilingen van de frequentieblokken voor de uitrol van het supersnelle mobiele internet 5G van de voorbije twee maanden, zijn voor Telenet “extreem succesvol” geweest. Dat benadrukte CEO John Porter donderdag bij de toelichting van de kwartaalresultaten. “We hebben zoveel spectrum verworven als we nodig hadden, aan een heel goede prijs”, aldus Porter. “We verwachten dat ons netwerk extreem performant zal zijn.” [naar artikel]
De veilingen van de frequentieblokken voor de uitrol van het supersnelle mobiele internet 5G van de voorbije twee maanden, zijn voor Telenet "extreem succesvol" geweest. Dat benadrukte CEO John Porter donderdag bij de toelichting van de kwartaalresultaten. [naar artikel]
Zopas sprong ook Telenet op de draadloze hogesnelheidstrein met de lancering van zijn 360° Wifi-aanbod. Een nieuwe modem en optionele pods moeten uw hele woning indekken met een krachtig wifi 6-signaal. Wij gingen op surfsessie. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.