06:00 Technologie waardoor je nooit nog een pakje hoeft te missen, die heeft de Antwerps-Limburgse start-up Parcify ontwikkeld. Bpost schaart zich er nu mee achter. [naar artikel]
Bpost investeert een fors bedrag in de Antwerps-Limburgse start-up Parcify. Dat bedrijf levert de pakjes die u bijvoorbeeld bij Bol.com bestelt, op het moment en de plaats die u zelf kiest. [naar artikel]
Het Radio 2-programma "De inspecteur" krijgt heel wat klachten over de bereikbaarheid van de klantendienst van Bpost. Lang wachten aan de telefoon als je belt en geen antwoord op mails, klinkt het bij heel wat luisteraars. Er is ook kritiek te horen van mensen die niet geholpen worden door Bpost als hun pakje niet wordt geleverd. Het bedrijf verwijst telkens door naar de verzender maar moet ook de ontvanger helpen, zegt de ombudsdienst voor de postsector. [naar artikel]
15:39 Bij Bpost kampt de pakjesbedeling met 'ernstige vertragingen' in de nasleep van de stakingen eerder deze maand. Het sociaal overleg over de werkomstandigheden verloopt intussen trager dan verwacht. [naar artikel]
Bpost heeft samen met onlinewinkel Zalando technologie uitgetest waardoor koeriers pakjes in huis kunnen afleveren, ook al is de bewoner niet... [naar artikel]
Bpost experimenteert met de "slimme deurbel". Dat is een technologie waarmee de klant de postbode of koerier vanop afstand kan binnenlaten. Zo kunnen pakjes geleverd worden, ook al is er niemand thuis. Voor wie het meteen op een online shoppen zet: de technologie zit nog in een testfase. [naar artikel]
HASSELTBpost wil klanten sneller verwittigen wanneer er iets mis loopt met de verzending van een pakje. Vorig jaar ontving de ombudsdienst 4.562 klachten over de bezorging. [naar artikel]
Philip Vermoortel uit Leuven heeft een vlammende klachtenbrief naar bpost gestuurd om de “middeleeuwse gang van zaken” aan te klagen. Deze week kreeg hij het pakje terug dat hij op 27 augustus naar een vriendin in Brazilië stuurde. Of het ooit in Sao Paulo is geraakt, weet hij zelf niet. Maar hij moest de postbode wel 47,19 euro douanekosten betalen om zijn pakketje terug te krijgen. Bovenop de 59,73 euro verzendingskosten die hij in augustus al betaalde. Bpost zegt dat het correct heeft gehandeld en dat de Braziliaanse douane om een of andere reden beslist heeft om het pakje tegen te houden. [naar artikel]
Bpost gaat nog niet meteen op grote schaal pakjes leveren in autokoffers. Een test rond het concept verliep goed en de reacties van de gebruikers waren positief, "maar de markt is nog niet matuur genoeg", zo zegt het postbedrijf. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.