Studio 100 waagt een stap naar de Chinese markt. Het media- en entertainmentbedrijf achter onder meer K3 en Samson&Gert ontwikkelt drie formats die... [naar artikel]
Gisterenavond konden we luisteren naar de eerste uitzending van ‘Ramadamadingdong’ op Studio Brussel. De broers Sef, Rachid en Mous draaiden na... [naar artikel]
01:00 Vlaams entertainmentbedrijf stoomt drie formats klaar voor ’s werelds grootste markt [naar artikel]
Entertainmentbedrijf Studio 100 werkt aan drie formats voor de Chinese markt. Dat schrijft De Tijd. Het bedrijf wil daarvoor samenwerken met lokale producenten. [naar artikel]
Nokia, ’s werelds belangrijkste gsm-producent, stapt met zijn Booklet 3G in de markt van de netbooks. Dat zijn kleine, draagbare computers met beperkte mogelijkheden. Ze zijn vooral geschikt om te surfen en e-mails te raadplegen. [naar artikel]
brusselMediahuis, uitgever van o.a. Het Belang van Limburg, heeft dinsdag een overnamebod uitgebracht op Independent News & Media (INM), het grootste Ierse krantenbedrijf. Als het bod lukt – en er is weinig reden om het tegenovergestelde te denken – krijgt Mediahuis twee jaar na de overname van De Telegraaf, de grootste krant in Nederland, ook de grootste krant van Ierland in zijn portefeuille. [naar artikel]
De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
De NMBS is bij wijze van test begonnen met een eigen kledinglijn, met in totaal een tiental producten. Wie wil rondlopen met sokken met het logo van de spoorwegen of een pull van het station van Bosvoorde? “Een mooi cadeau voor die ene vriend die altijd te laat komt”, zegt merkstrateeg Frederik Picard. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.