Heidi Klum is al aan haar vijfde collectie toe voor Lidl en stelde die voor tijdens de Amsterdam Fashion Week, maar het waren niet haar creaties die het meeste opvielen. Die eer viel de sokken met daarop het logo van de Duitse warenhuisketen te beurt. Die werden aan de gasten uitgedeeld als gadget en zijn in Nederland ondertussen een hit van jewelste. [naar artikel]
New York Fashion Week zit erop. Naast de prachtige looks op de catwalk vallen vooral ook de geweldige ernaast op. Inspiratie nodig of gewoon zin om... [naar artikel]
Witte sportkousen in geel-blauwe slippers mét het logo van Lidl: fouter kan bijna niet, en toch is dat wat de supermarktketen uitbrengt. Het verkoopt sinds gisteravond — iets vroeger dan voorzien door de grote vraag — op haar webshop namelijk zijn eigen sneakers, T-shirts en sokken. “Het is eigenlijk een festivaloutfit zonder de festivalzomer”, zegt woordvoerster Isabelle Colbrandt. En er is een markt voor, gelooft Lidl. In Duitsland slaat het aan. In Nederland vloog de fanwear op de eerste verkoopdag donderdag zelfs als zoete broodjes over de toonbank, waarna later op de middag de kleding al online werd doorverkocht voor een hogere prijs. Online was tegen ’s avonds zo goed als elk artikel uitverkocht, op slippers in maat 46 na. “In België kwam de kleding er nadat we een giveaway deden van kousen met ons logo naar aanleiding van de nieuwe Heidi Klum-collectie (het Duits topmodel ontwierp al verschillende collecties voor de supermarkt, nvdr.). Dat viel zo in de smaak dat we nu meer kledij in Lidl-kleuren uitbrengen. De sneakers waren hier al eerder te koop.” Ook Zeeman liet zijn logo al groot drukken op kledij. De Lidl-schoenen kosten 12,99 euro, de slippers 3,99 en de sokken 0.99. [naar artikel]
De 25ste editie van de Amsterdam Fashion Week kleurde een tikkeltje Antwerps. Jasna Rokegem (23) liet maandag haar innovatieve collectie zien in een futuristische installatie, terwijl Ilke Cop (28) het publiek zondag wist op te peppen met een vrolijke modeshow. [naar artikel]
Witte sportkousen in geel-blauwe slippers mét het logo van Lidl: fouter kan bijna niet, en toch is dat wat de supermarktketen uitbrengt. Het verkoopt sinds gisteravond — iets vroeger dan voorzien door de grote vraag — op haar webshop namelijk zijn eigen sneakers, T-shirts en sokken. [naar artikel]
Geen bont meer op Amsterdam Fashion Week dat vrijdag van start gaat. De organisatie heeft in samenspraak met dierenrechtenorganisatie PETA beslist om bont voortaan te weren van de catwalk. Dat schrijft Fashion United. [naar artikel]
Het sociale conflict bij supermarktketen Lidl geraakt niet opgelost. Ook maandag houden vakbondsmilitanten en werknemers van Lidl het distributiecentrum van Lidl in Genk dicht. En dat heeft zo zijn weerslag op de winkelrekken van de Lidl-filialen. [naar artikel]
Nina.be zit momenteel in New York om er te spreken met Heidi Klum over de collectie die ze ontwierp voor supermarktketen Lidl. Online fashion [naar artikel]
De Duitse supermarktketen Lidl met 323 filialen in België en Luxemburg, gaat straks als hoofdsponsor in zee met wielerteam Trek. Die Amerikaanse fietsenbouwer zet een stapje terug als co-sponsor en vanaf de Tourstart, luister het team van Jasper Stuyven en Thibau Nys naar de naam ‘Lidl-Trek’. [naar artikel]
Supermarktketen Lidl stopt met de verkoop van zijn duurzaam assortiment. In de winkels ligt voortaan enkel nog 'ZAAM'. Lidl wil met deze campagne consumenten afhelpen van de idee dat duurzaam gelijk staat aan duur. 'Het is immers pas duurzaam, als iedereen het kan betalen', klinkt het bij de supermarktketen. [naar artikel]
Arab Fashion Week moet naast New York, Londen, Parijs en Milaan een bruisende modeweek worden die vooral de Arabische mode-industrie een boost geeft. De start van de Fashion Week wordt echter nog even uitgesteld, laat de organisatie in een persbericht weten. [naar artikel]
Supermarktketen Lidl heeft opnieuw een paar sneakers uitgebracht. De schoen, in de traditionele Lidl-kleuren rood, geel en blauw, is te koop op hun webshop voor amper 12,99 euro. Vorige zomer deed Lidl iets gelijkaardigs en waren ze in geen tijd uitverkocht. [naar artikel]
De sokken die Rihanna heeft ontworpen, zijn te mooi om in schoenen te verstoppen. De fashion queen van de rode loper heeft een sokkencollectie uitgebracht, geïnspireerd op enkele van haar meest iconische outfits op de rode loper en in haar videoclips. [naar artikel]
Lidl gaat de verkoop van wijn in haar webshop stoppen. De supermarktketen wil in de webwinkel vooral inzetten op non-food producten. “De leveringskosten wegen te zwaar in verhouding tot de bestellingen”, klinkt het. [naar artikel]
Supermarktketen Lidl en model Heidi Klum slaan de handen in elkaar voor een modecollectie die in het najaar in alle winkels van Lidl, ook de Belgische, te koop zal zijn. Het is niet de eerste keer dat Lidl zich aan mode waagt, maar het is wel de eerste samenwerking met een grote naam in de modewereld. [naar artikel]
Supermarktketen Albert Heijn speelt in op de trend rond “fancollecties”, kledinglijnen met de logo’s van winkels die je niet meteen als modemerk verwacht. De Nederlandse supermarktketen brengt vanaf maandag een Hawaii-shirt, een jog short, sokken, een trui en een vissershoedje als “collectie in beperkte oplage” op de markt, via de eigen winkels en de website […] [naar artikel]
Lidl zal vanaf deze zomer enkel nog weidemelk verkopen: melk van koeien die minstens 120 dagen per jaar minimaal 6 uur per dag buiten grazen. Dat heeft de supermarktketen vrijdag bekendgemaakt. Lidl is daarmee naar eigen zeggen de eerste Belgische retailer die uitsluitend weidemelk verkoopt. De omschakeling van stal- naar weidemelk zal de komende maanden […] Het bericht Lidl schakelt over op weidemelk verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het conflict bij Lidl escaleert verder. De vakbonden organiseren morgen, zaterdag, een collectieve staking bij de supermarktketen Lidl. [naar artikel]
Jarenlang verafschuwde de modepolitie sokken in sandalen. Het werd gedragen door ‘nerdy vaders, rasechte toeristen of brakke festivalgangers’. Maar vandaag is het allesbehalve nog een fashion faux-pas: het is juist hip om een sok in je sandaal of hak te dragen. Lekker comfy, maar vooral zéér handig tijdens frissere lentedagen. Ook de celebrities zijn fan en tonen ons hoe het moet, die ‘nerdy’ trend aan je voet. Stylist Sarah Roelstraete geeft praktische tips. [naar artikel]
Supermarktketen Lidl meldt woensdag dat 'een van zijn leveranciers mogelijk de Europese norm voor Fipronil overschreed'. Het gaat om eieren die alleen verkocht werden in Lidl-winkels in Oost- en West-Vlaanderen en Henegouwen. 'Deze eieren zijn inmiddels uit verkoop genomen', meldt Lidl. [naar artikel]
11:06 Samen met een bemiddelaar van de regering bekijken de drie vakbonden en supermarktketen Lidl of er een einde kan komen aan de staking, die al een week duurt. [naar artikel]
De Duitse supermarktketen Lidl, die ruim 300 filialen telt in België, stopt na de zomer met de verkoop van niet-duurzame plastic draagtassen in zijn Belgische vestigingen. Dat heeft Lidl dinsdagavond bekendgemaakt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.