De Standaard

‘Als u in ons bestuursakkoord extreme standpunten vindt, mag u het zeggen’

10/11/2018 - 17:04
"SP.A en PVDA vormen het nieuwe schepencollege van Zelzate, het eerste gemeentebestuur met PVDA ooit."

1. ‘Als u in ons bestuursakkoord extreme standpunten vindt, mag u het zeggen’ (10/11/2018 - De Standaard)

SP.A en PvdA vormen het nieuwe schepencollege van Zelzate, het eerste gemeentebestuur met PvdA ooit. [naar artikel]

2. Vlaming neigt naar extreme standpunten, maar wie zal die kunnen verzoenen? (08/04/2019 - VRT NWS)

Uit de internetpeiling die voor de Stemtest is gebruikt, blijkt dat de gemiddelde Vlaming neigt naar extreme standpunten, zowel op rechts als op links. Volgens Wetstraatwatcher Ivan De Vadder koppelen veel kiezers hun aanhangwagen graag aan extreme standpunten en wordt erop gegokt dat de partijen in het midden het wel zullen oplossen. Maar hoe realistisch is die hoop nog? [naar artikel]