Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Het Laatste Nieuws

Tevredenheid NMBS bereikt historisch dieptepunt: “De stiptheid van onze treinen is ondermaats”

27/11/2018 - 08:40
"Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar..."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Tevredenheid NMBS bereikt historisch dieptepunt: “De stiptheid van onze treinen is ondermaats” (27/11/2018 - Het Laatste Nieuws)

Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar... [naar artikel]


2. Tevredenheid reizigers over De Lijn nadert dieptepunt: stiptheid blijft grootste pijnpunt (20/03/2024 - Het Laatste Nieuws)

De tevredenheid van de reizigers over de Vlaamse openbaarvervoermaatschappij De Lijn is vorig jaar opnieuw onder de 60 procent gedaald, en nadert daarmee het dieptepunt van 2020. De stiptheid blijft het grootste pijnpunt, zo blijkt woensdag uit metingen van marktonderzoeker Ipsos in opdracht van het Vlaams departement Mobiliteit en Openbare Werken (MOW). [naar artikel]


3. Tevredenheid NMBS bereikt historisch dieptepunt (27/11/2018 - Het Laatste Nieuws)

Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar... [naar artikel]


4. Tevredenheid NMBS kent historisch dieptepunt (27/11/2018 - De Standaard)

Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. [naar artikel]


5. Tevredenheid treinreizigers het hoogst sinds 2015: treinbegeleiders goed rapport, stiptheid en ticketprijzen bungelen onderaan (05/07/2019 - De Morgen)

De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]


6. Tevredenheid over De Lijn daalt weer: reizigers klagen over stiptheid en zijn misnoegd over prijzen (15/02/2023 - Het Laatste Nieuws)

De tevredenheid van reizigers over de dienstverlening van De Lijn zakt weer weg. Ze zijn minder te spreken over de stiptheid van bussen en trams en over de prijzen die de Vlaamse vervoermaatschappij aanrekent. Dat blijkt woensdag uit metingen van marktonderzoeker Ipsos in opdracht van het Vlaams departement Mobiliteit en Openbare Werken (MOW). [naar artikel]


7. NMBS slaat mea culpa: "De stiptheid van onze treinen is ondermaats" (27/11/2018 - VRT NWS)

De tevredenheid bij de reizigers van de NMBS zit op een historisch dieptepunt. Dat blijkt uit een eigen meting van de NMBS, die in De Tijd staat. Bijna 61 procent van de klanten is tevreden, in het vorige onderzoek was dat nog 65 procent. Vooral de stiptheid van de treinen en de prijzen scoren slecht. [naar artikel]


8. Station Noorderkempen heeft 50% meer reizigers(maar stiptheid blijft ondermaats) (16/01/2019 - Gazet van Antwerpen)

230.000 reizigers maken gebruik van het station Noorderkempen: een stijging met meer dan 50% sinds de tweede helft van 2016. Volksvertegenwoordiger Jef Van den Bergh (CD&V) spreekt van “een succes”, maar de stiptheid van de treinen blijft tegelijk een pijnpunt. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!