Is het een teken van de tijd? Op een ogenblik dat de Europese Unie door een zware crisis gaat, sluit 'klein Europa' de deuren. Mini-Europa gaat deze zomer definitief dicht. Voor het miniatuurpark is er geen plaats meer in de vastgoedplannen die de stad Brussel aan de voet van het Atomium koestert. Ook waterpretpark Océade moet verdwijnen. [naar artikel]
Terwijl de wereld zich zorgen maakt om het spierballengerol tussen Rusland en Oekraïne om de Krim, bouwt Poetin een brug naar het schiereiland. Een mythische missie die de Russen met argusogen volgen. "Het moederland komt dichterbij." [naar artikel]
06:32 Het Saoedische miljardenproject in de Antwerpse haven voldoet niet aan de gestelde eisen. Het havenbestuur geeft hen nog tot 8 mei om het dossier te finaliseren. [naar artikel]
Twaalf jaar nadat Uplace de plannen bekendmaakte voor een groot winkel- en ontspanningsproject in Machelen, is er nog altijd geen spadesteek gegeven. Bart Verhaeghe denkt er niet aan om de handdoek in de ring te gooien maar moet wel noodgedwongen tien mensen ontslaan. [naar artikel]
01:01 Negen Belgische media- en telecomgroepen slaan de handen in elkaar voor een megaproject rond gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken.... [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken. Dat schrijft De Tijd vandaag. Het samenwerkingsverband kreeg voorlopig de naam Belgian Data Alliance. Daarin zitten uitgeverijen, televisieomroepen en telecomoperatoren. Het gaat om DPG Media (VTM, HLN), Mediahuis (De Standaard), VRT (één), SBS (VIER) en […] Het bericht Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame op til verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.