Binnen twee weken landt Netflix in België. Het meest gehypete mediabedrijf van de voorbije jaren biedt zijn abonnees onbeperkte toegang tot films, series of documentaires, voor belachelijk weinig geld. Geen hond die er nog aan twijfelt dat Netflix uw kijkgedrag én het Belgische televisielandschap grondig door elkaar zal schudden. [naar artikel]
Meer dan 1 op 5 Amerikaanse jongeren streamt films en series met het wachtwoord van iemand anders. Dat blijkt uit een onderzoek van Reuters en Ipsos. 'Accountsurfen' kost streamingdiensten miljoenen, dus mogelijk passen Netflix en co daar binnenkort een mouw aan. [naar artikel]
Netflix bestaat dinsdag 20 jaar. Steeds meer Belgen kijken Netflix en dat worden er elke dag meer. De manier waarop we televisiekijken is namelijk volop aan het veranderen. "We voelen ons goed, maar we willen niet tevreden achteroverleunen, want we zijn ambitieus", aldus vicepresident Todd Yellin. [naar artikel]
Vanaf 1 mei is Netflix alweer een serie rijker, en niet zomaar een. Dan kunnen we kijken naar de eerste Belgische ‘Netflix Original’ Into the night. Het verhaal gaat over de zon, die alles doodt wat haar stralen aanraken. Maar één nachtvlucht vanuit Brussel probeert daaraan te ontsnappen. De zesdelige reeks werd geregisseerd door het Belgisch duo Inti Calfat en Dirk Verheye en werd geproduceerd door Entre chien et loup. [naar artikel]
Netflix is niet meer weg te denken uit ons leven. Zin om een serie te kijken? Netflix to the rescue. Filmavond gepland? Op naar Netflix. Het aanbod is enorm en er is voor ieder wat wils. Maar net door alle opties gebeurt het ook weleens dat je keuzestress ervaart. Je hebt net een serie afgekeken, maar […] Het bericht Keuzestress op Netflix? Nieuwe Netflix Shuffle brengt raad verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Ik netflix, jij netflixt, 193 miljoen mensen netflixen. Als de naam van je bedrijf het aan de andere kant van de wereld tot werkwoord schopt, weet... [naar artikel]
Waarom zijn de Netflix Originals zo verslavend? Welke informatie verzamelt Netflix over ons? En wat is het masterplan van de bonzen? In hun boek De Netflix-essays kijken Florian Deroo (27) en Daan Borloo (28) achter de muren van ’s werelds grootste streamingdienst en analyseren ze het algoritme. ‘Netflix ziet zijn klanten als junkies.’ [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.