De crisis is nog niet helemaal voorbij en de digitale transformatie zorgt nog voor vele vragen, maar toch onderzoekt De Persgroep al of het de tijdschriften van Sanoma niet moet kopen. 'Al is de vraag of het op lange termijn wel strategisch slim is om je geld nog in tijdschriften te stoppen', zegt topman Christian Van Thillo. [naar artikel]
Gratuit een contract tekenen kan je duur komen te staan. Ook wat je arbeidsovereenkomst betreft zet je dus best niet zomaar snel je handtekening.... [naar artikel]
Gratuit een contract tekenen kan je duur komen te staan. Ook wat je arbeidsovereenkomst betreft zet je dus best niet zomaar snel je handtekening. Inge Verdonck, juridisch adviseur bij Acerta, vertelt waar je op moet letten bij het ondertekenen van een nieuw contract. [naar artikel]
Of ze nu netjes zijn geordend in een rekje of chaotisch door elkaar liggen in een diepe schuif: iedereen kent het fenomeen van de ‘vervallen’ kruiden. Een potje currypoeder met een houdbaarheidsdatum tot 2017 of een nooit geopende Siciliaanse bruschetta-mengeling. Hoelang blijven zo’n specerijen goed? En welke koop je beter vers dan gedroogd? Onze expert geeft jouw kruidenkast een upgrade. [naar artikel]
Sinds ze door haar ex-man én ex-manager terechtkwam in een web van leugens en manipulatie, is Astrid Coppens (39) meer dan ooit op haar hoede. Het maakt van haar wel de ideale deelneemster om het nieuwe VTM-programma ‘De Verraders’ tot op het scherpst van de snee te spelen. “Slapeloze nachten, piekeren en voortdurende stress? Daar ken ik alles van. Door het programma kwam alles terug. Heel confronterend.” De voormalige realityster vertelt daarnaast ook over haar gezinsgeluk, haar definitieve verhuis naar België en het aanbod voor een nieuwe docuserie over haar leven. [naar artikel]
Moet het schoolsysteem mee op de digitale trein omdat kinderen vandaag graag naar een computerscherm staren? [naar artikel]
Het gerecht onderzoekt in ons land 27 dossiers die te maken hebben met de Blue Whale Challenge, of gelijkaardige fenomenen op het internet. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Bij die internethypes dagen jongeren elkaar uit om steeds moeilijkere en gevaarlijkere opdrachten te doen. [naar artikel]
De ene hype is nog niet verdwenen of er staat alweer een nieuwe klaar. Er waren loombandjes, fidget spinners en nu halen jong en oud zelfs een oude koe uit de gracht: slijm. Wie zit er eigenlijk aan de knopjes van die zich steeds herhalende cyclus? [naar artikel]
18:47 Op een vlak Wall Street is Nvidia nog maar eens de absolute uitblinker. [naar artikel]
Is het hippe label Vetements op sterven na dood? Volgens stichters Demna en Guram Gvasalia hebben de journalisten die vorige week erg kritisch waren over de verkoop van het merk, vreselijk overdreven: “Het gaat beter dan ooit met ons”. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.