7 miljard euro is de waarde van de merken die Unilever zou willen verkopen. [naar artikel]
De Brits-Nederlandse voedings- en schoonmaakgigant Unilever gaat voor bijna zeven miljard euro merken verkopen. Op die manier wil de groep meerwaarde tot stand brengen voor de aandeelhouders. Onlangs sloeg Unilever met succes een overnamebod van de Amerikaanse groep Kraft Heinz af. [naar artikel]
06:32 Het voedingsconcern Unilever verkoopt voor 7 miljard euro merken, waaronder de margarines van Becel. Na het mislukt overnamebod van Kraft Heinz, zoekt Unilever een manier om zijn aandeelhouderswaarde ... [naar artikel]
08:37 Unilever stapt uit de productie van margarine en ander smeerbaar broodbeleg. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage gaan. [naar artikel]
Unilever stapt uit de productie van margarine en ander smeerbaar broodbeleg. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage gaan. [naar artikel]
De multinational Unilever stapt uit de productie van margarine. Dat betekent dat merken als Becel, Blue Band, Bona en Zeeuws Meisje in de etalage [naar artikel]
14:43 Unilever zou voor bijna 7 miljard euro (6 miljard Britse pond) aan merken gaan verkopen, onder meer margarinelabel Becel. Dat schrijven diverse Britse kranten zondag. [naar artikel]
Unilever wil naar verluidt voor bijna 7 miljard euro aan merken verkopen, onder meer margarinelabels Becel/Flora en Stork. Dat schrijven diverse [naar artikel]
Unilever wil naar verluidt voor bijna 7 miljard euro (6 miljard Britse pond) aan merken gaan verkopen, onder meer margarinelabels Becel/Flora en Stork. Dat schrijven diverse Britse kranten zondag op basis van ingewijden. Grote investeerders als Bain Capital, CVC en Clayton Dubilier & Rice zouden volgens The Sunday Telegraph al biedingen aan het voorbereiden zijn. Ook branchegenoot Kraft Heinz wordt genoemd als mogelijke koper. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.