Na twee moeilijke jaren door corona is spoorwegmaatschappij NMBS tevreden over het aantal reizigers tijdens de voorbije zomervakantie. In het weekend lagen de reizigersaantallen gemiddeld 12 procent hoger dan voor de gezondheidscrisis. In de week lag het aantal reizigers systematisch op meer dan 90 procent van de aantallen van 2019. Onder meer het dit voorjaar ingevoerde Duo Ticket bleek een succes. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd dinsdag bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. In 2016 was 65,5 procent nog tevreden. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd dinsdag bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. In 2016 was 65,5 procent nog tevreden. [naar artikel]
Na twee moeilijke jaren door corona is spoorwegmaatschappij NMBS tevreden over het aantal reizigers tijdens de voorbije zomervakantie. In het weekend lagen de reizigersaantallen gemiddeld 12 procent hoger dan voor de gezondheidscrisis. In de week lag het aantal reizigers systematisch op meer dan 90 procent van de aantallen van 2019. Onder meer het dit voorjaar ingevoerde Duo Ticket bleek een succes. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
Een historisch dieptepunt: amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat het spoorbedrijf zelf uitvoerde bij 4.400 reizigers. Vooral de tevredenheid over de stiptheid ligt laag. Maar dat is zeker niet de enige frustratie. Wij peilden bij enkele bekende pendelaars naar hun grootste ergernissen op het spoor. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd vandaag bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. In 2016 was 65,5 procent nog tevreden. [naar artikel]
De reizigers van de NMBS zijn meer tevreden dan ze in jaren geweest zijn, zo blijkt uit de nieuwe tevredenheidscijfers. Hoe dat komt? Vooral omdat 2018 nog zo’n absoluut rampjaar was. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de bevraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee reizigers op de drie die tevreden zijn, behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
De NMBS heeft in 2023 244 miljoen treinreizigers vervoerd, 7 procent meer dan in 2022, zo maakte de spoorwegmaatschappij dinsdag bekend in een persbericht. Na de coronajaren gaat het om de tweede jaargroei op rij, klinkt het. De NMBS zit nu op weekdagen op gemiddeld 96 procent van het aantal reizigers in 2019. [naar artikel]
De raad van bestuur van spoorwegmaatschappij NMBS heeft vrijdag de ontwerpteksten van het ondernemingsplan en het meerjareninvesteringsplan voor 2023-2032 unaniem goedgekeurd. Ze leggen als doelstelling op om het treinaanbod de komende tien jaar met 10 procent verhogen en het aantal reizigers met 30 procent, zegt de NMBS in een persbericht. [naar artikel]
01:25 De dienstverlening bij de NMBS leidt tot grote ontevredenheid bij de reizigers. In een enquête die de NMBS vorig jaar bij 4.400 reizigers doorvoerde, gaf amper 60,9 procent van de ondervraagden het be... [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
De tevredenheid bij de reizigers van de NMBS zit op een historisch dieptepunt. Dat blijkt uit een eigen meting van de NMBS, die in De Tijd staat. Bijna 61 procent van de klanten is tevreden, in het vorige onderzoek was dat nog 65 procent. Vooral de stiptheid van de treinen en de prijzen scoren slecht. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
Meer dan 28.000 reizigers hebben dinsdag de trein genomen naar de kust. Dat is een record voor deze zomervakantie, meldt de NMBS dinsdag. Oostende was de populairste bestemming. [naar artikel]
Meer dan 1000 reizigers hebben afgelopen weekend een treinrit naar zee gereserveerd. De NMBS is tevreden over dat testweekend met die extra treinen naar zee waarvoor je één euro meer betaalt. En dus komen er tijdens de zomervakantie elke dag zulke kustexpresstreinen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.