01:01 Negen Belgische media- en telecomgroepen slaan de handen in elkaar voor een megaproject rond gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
Klanten van Proximus kunnen binnenkort gepersonaliseerde reclame te zien krijgen op enkele Franstalige tv-zenders. De telecomoperator heeft daarover een akkoord gesloten met reclameregie RMB (Régie Média Belge), die onder meer reclame verkoopt voor de openbare omroep RTBF en de commerciële zender AB3. Proximus hoopt het aanbond snel uit te breiden naar het hele land. [naar artikel]
Dit jaar gaat SBS Belgium gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de... [naar artikel]
Dit jaar gaat SBS België gepersonaliseerde reclame ook via Proximus aanbieden. Dat heeft Peter Quaghebeur, CEO van de moederholding van de commerciële zenders Vier, Vijf en Zes, donderdag aangekondigd tijdens de voorstelling van de programmatie van 2020. [naar artikel]
17:49 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf begin volgend jaar bij minstens een deel van de Belgische commerciële zenders gepersonaliseerde reclamespotjes te slikken. [naar artikel]
Klanten van Proximus TV krijgen vanaf september gepersonaliseerde reclame aangeboden. Dat heeft het bedrijf in een schrijven aan zijn abonnees gemeld. Gepersonaliseerde reclame wordt door de televisiesector bestempeld als een cruciale nieuwe bron van inkomsten. Opgemerkt wordt dat Proximus voortaan de advertenties op televisie zal afstemmen op het profiel van de abonnee, gebaseerd op zijn […] The post Proximus TV gaat reclame aanpassen aan uw kijkgedrag appeared first on Express [NL]. [naar artikel]
Vlaams mediaminister Sven Gatz wil samen met de federale ministers bekijken hoe de privacy van de tv-kijker beter kan worden beschermd. De Vlaamse Regulator voor de Media (VRM) waarschuwt in een rapport dat gegevens over iemands mediagebruik steeds meer worden ingezet voor gepersonaliseerde reclame. [naar artikel]
In deze tijden van digitalisering en onlinereclame gaat ook de klassieke gepersonaliseerde reclame mee met zijn tijd. [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken. Dat schrijft De Tijd vandaag. Het samenwerkingsverband kreeg voorlopig de naam Belgian Data Alliance. Daarin zitten uitgeverijen, televisieomroepen en telecomoperatoren. Het gaat om DPG Media (VTM, HLN), Mediahuis (De Standaard), VRT (één), SBS (VIER) en […] Het bericht Belgisch megaproject rond gepersonaliseerde reclame op til verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Negen Belgische media- en telecomgroepen onderzoeken of ze hun klantendata met elkaar kunnen delen om advertenties almaar persoonlijker te maken.... [naar artikel]
12:17 De Belgische tv-zenders, de reclamewereld en de operatoren Telenet en Proximus maken afspraken om gepersonaliseerde tv-reclame toegankelijker te maken voor adverteerders. [naar artikel]
KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. “KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna.” [naar artikel]
12:06 Wie via Proximus televisie kijkt, krijgt vanaf het eerste kwartaal van volgend jaar gerichte tv-spotjes te zien op de zenders van de RTBF. [naar artikel]
KBC maakt het app-gebruikers voortaan extra moeilijk om gepersonaliseerde reclame te ontlopen. Privacy-activisten bereiden een klacht voor. "KBC gaat hiermee Chinese bedrijven achterna." [naar artikel]
Heel wat Telenet-klanten krijgen, als ze binnenkort naar de SBS-zenders Vier, Vijf of Zes kijken, gepersonaliseerde reclame voorgeschoteld. Die [naar artikel]
Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame Gebruikers van de socialenetwerksites Facebook en Instagram zullen geen gepersonaliseerde reclame meer krijgen over bepaalde gevoelige onderwerpen, zoals seksuele geaardheid en politieke voorkeuren. Dat bericht persbureau Belga. Het gaat om een grote verandering in het advertentiebeleid van Meta – de nieuwe naam van Facebook Inc. “We willen beter beantwoorden aan de veranderende verwachtingen van de […] Lees dit artikel: Geen politiek, religie of gezondheid meer in gepersonaliseerde Facebook-reclame [naar artikel]
De CEO van reclamebureau Happiness Karen Corrigan heeft in "De afspraak" haarfijn uitgelegd hoe gepersonaliseerde reclame werkt. "Ze experimenteren op dit ogenblik nog met de techniek, maar het is de bedoeling dat de reclame hoe langer hoe gepersonaliseerder wordt", aldus Corrigan. [naar artikel]
19:03 Na Telenet, maakt nu ook Proximus het onmogelijk reclame door te spoelen. Dat blijkt uit een nieuw akkoord tussen DPG Media en Proximus. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.