Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
De Standaard

Ombudsman betaalt Google om klachten over De Lijn te ontwijken

24/10/2019 - 11:02
"De Vlaamse ombudsman Bart Weekers betaalt Google om niet meer in de gesponsorde zoekresultaten bovenaan op te duiken als mensen ‘klacht’ en ‘De Lijn’ intikken. ‘Omdat ik anders overstelpt word’, zegt Weekers."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Ombudsman betaalt Google om klachten over De Lijn te ontwijken (24/10/2019 - De Standaard)

De Vlaamse ombudsman Bart Weekers betaalt Google om niet meer in de gesponsorde zoekresultaten bovenaan op te duiken als mensen ‘klacht’ en ‘De Lijn’ intikken. ‘Omdat ik anders overstelpt word’, zegt Weekers. [naar artikel]


2. Vlaamse ombudsman betaalt Google om zich te verstoppen voor klachten over De Lijn (23/10/2019 - Het Nieuwsblad)

De Vlaamse ombudsman Bart Weekers betaalt Google om niet meer in de zoekresultaten op te duiken als mensen “klacht” en “De Lijn” intikken. “Omdat ik anders overstelpt word”, zegt Weekers. [naar artikel]


3. Ombudsman krijgt zo veel klachten over De Lijn dat hij Google betaalt om moeilijker gevonden te worden (23/10/2019 - Het Laatste Nieuws)

Het hoge aantal klachten over De Lijn zou beperkt kunnen worden als de vervoersmaatschappij zijn nieuwe realtime-informatiesysteem volledig... [naar artikel]


4. Meeste klachten bij ombudsman over vroegst mogelijke datum om met pensioen te gaan (07/04/2017 - Het Belang van Limburg)

De Ombudsman Pensioenen heeft vorig jaar 1.540 klachten ontvangen, een stijging ten opzichte van 2015 (1.428) tot een gelijkaardig niveau als in 2014 (1.541). De meeste klachten gingen over de P datum, de vroegst mogelijke datum waarop iemand zijn pensioen kan opnemen, de toekenningsvoorwaarden en berekeningselementen. Daarna volgden klachten over de behandelingstermijnen en de Inkomensgarantie voor ouderen (IGO). Dat blijkt vrijdag bij de voorstelling van het jaarverslag van de Ombudsdienst Pensioenen, in aanwezigheid van bevoegd minister Daniel Bacquelaine (MR). [naar artikel]


5. Ombudsman: “Meer klachten over Proximus, soms slepen die tot een jaar aan” (08/12/2017 - VRT NWS)

Volgens de ombudsman van de telecomsector slaagt Proximus er steeds minder in om klachten op een klantvriendelijke manier op te lossen. Ombudsman Luc Tuerlinckx reageert daarmee op de grote hoeveelheid klachten die De Inspecteur van Radio 2 dit najaar heeft binnengekregen. Die klachten gaan onder meer over moeilijkheden bij het opzeggen van contracten. [naar artikel]


6. Nieuwe website loodst burger met vragen of klachten naar juiste ombudsman (18/12/2017 - Het Laatste Nieuws)

Wie met vragen of een klacht zit over een overheidsdienst of een organisatie uit de private of openbare sector, kan voortaan terecht op... [naar artikel]


7. Recordaantal klachten bij Vlaamse Ombudsman: u klaagt het meest over mobiliteit (07/03/2018 - VRT NWS)

De Vlaamse Ombudsman kreeg in 2017 meer dan 63.571 klachten te verwerken. Dat is al voor het derde jaar op rij een record. Het gros van de klachten gaat over mobiliteit. Maar ook de #MeToo-beweging laat haar sporen na in het rapport van de ombudsman.  [naar artikel]


8. Klachten bij de Vlaamse ombudsman: rij-examencentra blijken een bron van ergernis (07/03/2018 - VRT NWS)

De rij-examencentra zijn voor de Vlaming een grote bron van ergernis, zo blijkt uit de klachtencijfers van de Vlaamse Ombudsman. Klaartje kan erover meespreken. Ze doet haar verhaal in "Het journaal". [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!