Beautymerk Charlotte Tilbury staat al een tijdje te koop. Het lijkt er steeds meer op dat de vrouw die het merk groot maakte wel eens een... [naar artikel]
De Britse beautygoeroe Charlotte Tilbury (47) heeft het grootste deel van haar aandelen in haar gelijknamige merk verkocht aan de Spaanse groep... [naar artikel]
Sensueel, vrouwelijk en pure lust. Dat zijn de woorden die gebruikt worden om het allereerste parfum van make-upexperte Charlotte Tilbury te [naar artikel]
19:24 Van voetbalshirts van Prada over sporttassen van Gucci tot een F1-racewagen van het beautymerk Charlotte Tilbury, steeds meer mode- en luxemerken hunkeren naar topsportatleten als ambassadeurs. [naar artikel]
Brooke Shields is boos en laat dat weten ook. De actrice klaagt het cosmeticabedrijf Charlotte Tilbury aan, opgericht door de naamgeefster die... [naar artikel]
Het antirimpelserum van Estée Lauder, de bruinroze lippenstift van Charlotte Tilbury of de herstellende shampoos van Olaplex: sommige beautyproducten verwerven een cultstatus, maar ook een iconisch prijskaartje. Geen zorgen, onze beautyredactrice tipt dubbelgangers, vaak meer dan de helft goedkoper, voor zeven beroemde klassiekers, die net hetzelfde doen. Meer waar voor je geld? Yes, please. “Naast een lager prijskaartje bevat dit serum ook nog eens dubbel zoveel product.” [naar artikel]
19:18 Ooit was Slack Technologies bekend als het Kleine Vlekje, 'the Tiny Speck'. Nu wordt het bedrijf achter de zakelijke chatapp verkocht voor 27,7 miljard dollar aan het softwarebedrijf Salesforce, dat z... [naar artikel]
We mogen dan wel in lockdown leven, creatievelingen vinden steeds meer manieren om hun werk in de verf te zetten en ons leven dragelijker te maken.... [naar artikel]
Mylène, het Belgische merk dat u wellicht kent van homeparties met cosmetica en accessoires, heeft een aantal bijzondere gezichten gekozen voor zijn voorjaarscampagne. Twee Belgische en twee Nederlandse atleten uit het ‘Special Olympics’-team stonden model voor een nieuw gamma beautyproducten. [naar artikel]
L’Oréal verwelkomt een nieuw merk in de portefeuille. Het gaat om het Australische Aesop, het beautylabel dat zeepjes en crèmes al 36 jaar verpakt in hippe apothekersflesjes. Voor de Franse cosmeticagigant is de deal van maar liefst 2,3 miljard (!) euro de grootste overname in de geschiedenis van het bedrijf. [naar artikel]
Geld maakt niet gelukkig. Daar weet de familie Bettencourt, oprichter van beautymerk L’Oréal, alles van. Erfgename Françoise Bettencourt Meyers (67) werd, met een vermogen van 73 miljard euro, onlangs uitgeroepen tot ‘s werelds rijkste vrouw. Omdat ze het waard is, wellicht. Al kan die L’Oréal-slogan niet verhinderen dat de familieschandalen als een donkere wolk boven haar hoofd hangt. De schatrijke kluizenares kelderde het bedrijf ei zo na door een bitsige vete met haar moeder, die in een pijnlijk openbare rechtszaak eindigde. “Eerst vermoordde de moeder haar dochter, en daarna vermoordde de dochter haar moeder.” [naar artikel]
13:00 De Duitse farmagroep Stada, bij ons bekend van de generische geneesmiddelen van het merk EG, wordt mogelijk verkocht. [naar artikel]
Topman Jeff Bezos van Amazon heeft de afgelopen dagen voor in totaal 2,8 miljard dollar aan aandelen Amazon verkocht. In de laatste drie dagen van juli verkocht Bezos voor 1,8 miljard, begin augustus deed hij nog eens voor een miljard dollar aandelen van de webgigant van de hand. Dat blijkt uit gegevens van de Amerikaanse […] Het bericht Bezos verkoopt voor 2,8 miljard aan aandelen verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Het Britse bad- en beautymerk Lush is voortaan ook te koop via webshop Asos. Die samenwerking wordt gevierd het met een gloednieuwe bruisbal voor in bad. [naar artikel]
Actrice Charlotte Vandermeersch was al vaker gespot in een ontwerp van het Belgische merk Red Juliet en poseert nu ook in een fotoshoot voor de eindejaarscampagne van het modewerk. [naar artikel]
Groot nieuws voor de Belgische fans van Glossier: het hippe beautymerk opent binnenkort een pop-upwinkel in Londen. [naar artikel]
De Deense speelgoedfabrikant Lego kon meer dan 10 miljard mensen naar zijn YouTube-kanaal lokken en is daarmee het populairste merk... The post Lego is met meer dan 10 miljard kijkers het populairste merk op YouTube appeared first on Business AM. [naar artikel]
Na de groepsdate bleef Charlotte (25) teleurgesteld achter toen ze niet bij de drie uitverkorenen van boer Stephan hoorde. Toen bleek dat ze toch... [naar artikel]
Na de groepsdate bleef Charlotte (25) teleurgesteld achter, toen ze niet bij de drie uitverkorenen van boer Stephan hoorde. Toen bleek dat ze toch... [naar artikel]
De Tesla of de Uber van de cosmeticamarkt? Wellicht overdreven, maar toch: het hippe ‘The Ordinary’ doet het met opzet anders. En een exuberante oprichter zorgde voor extra aandacht. Sinds kort hoef je niet enkel meer op Instagram naar de potjes te staren, het Canadese merk ligt nu ook gewoon bij ons in de winkel. [naar artikel]
Victoria Beckham (49) vertelde tijdens een covershoot van Vogue France vol lof dat ze eindelijk winst heeft gemaakt met haar mode- en beautymerk. Het kledingmerk werd opgericht in 2008 en moest in de loop der jaren 30 miljoen pond lenen van andere delen van het Beckham-imperium. “Het is zo’n spannende tijd. Dit jaar hebben we winst gemaakt! Dat kost tijd, vooral voor een onafhankelijk merk”, klonk het. [naar artikel]
Goede skincare hoeft niet duur te zijn. Of dat is toch wat het Canadese merk ‘The Ordinary’ ons belooft. En dat werpt zijn vruchten af, want ondertussen mogen ze zich met 37 miljoen zoekopdrachten per jaar ’s werelds populairste beautymerk noemen. Beauty redactrice Sophie maakt je wegwijs doorheen hun bestverkopende producten. Noodzakelijk, want door het gigantische aanbod en de moeilijke wetenschappelijke benamingen is het gissen naar welk serum of smeersel jij nodig hebt. [naar artikel]
De curatoren van de failliete Nederlandse reisorganisatie Vacansoleil hebben het merk en de domeinnaam verkocht aan Maeva. Dat is het onlinereisbureau van de Franse groep Pierre & Vacances, de moeder van onder meer Center Parcs. [naar artikel]
Ondanks het bizarre jaar dat ook zij achter de rug hebben, gaat het Gunther Levi (44) en zijn vrouw Charlotte Nollet (39) voor de wind. Voor Gunther vielen de optredens van de Romeo’s weg, maar hun Frikandel XXL blijkt een monstersucces, en Charlotte scoort met haar nieuwe modelijn. Maar corona speelt hun gezinsleven toch wel parten, en het koppel getuigt daar heel open over. “Ik heb serieus gevloekt op Gunther het voorbije jaar”, zegt Charlotte. “Want eerlijk? Het werkt op mijn zenuwen dat hij nu elk weekend thuis is” [naar artikel]
Of comfortfood ook gezond kan zijn? Zeker weten! De groentetortilla’s van No Fairytales brengen ons een stapje dichter bij lekker én gezond eten. Oprichtster Bernadette Kooijman wil mensen aanzetten om hun eetgedrag beetje bij beetje aan te passen en komt daarom met het Traagste Dieet ter Wereld. Dat vonden wij de ideale gelegenheid om met […] Het bericht INTERVIEW Bernadette Kooijman, de vrouw achter No Fairytales en het Traagste Dieet ter Wereld: ‘We zijn geen klets-merk, maar een doe-merk‘ verscheen eerst op Gezond.be. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.