Delhaize maakt zijn thuisleveringen tijdelijk gratis nu tientallen winkels met een afhaalpunt gesloten zijn door een staking. Dat meldt de supermarktketen. Normaal kost thuislevering tussen 5,95 en 12,95 euro per bestelling. [naar artikel]
ING België lanceert dit najaar een digitale abonnementenmanager. Alle lopende en slapende abonnementen van klanten kunnen via een app in kaart gebracht worden. De bank verwacht zo tegen begin 2024 ruim vijftien miljoen euro voor haar klanten te kunnen uitsparen. [naar artikel]
Mobile Vikings lanceert binnenkort naast zijn abonnementen voor mobiel bellen en surfen ook abonnementen voor vast internet thuis. Dat heeft de telecomoperator, sinds kort eigendom van Proximus, aangekondigd. [naar artikel]
De Belgische divisie van de bank ING lanceert een abonnementenmanager in de haar app, in samenwerking met het Zweedse fintechbedrijf... The post ING groepeert al uw abonnementen in één app appeared first on Business AM. [naar artikel]
Mobile Vikings lanceert binnenkort naast zijn abonnementen voor mobiel bellen en surfen ook abonnementen voor vast internet thuis. Dat heeft de telecomoperator, sinds kort eigendom van Proximus, aangekondigd. [naar artikel]
Delhaize lanceert als eerste Belgische retailer het concept van de dakmoestuin. Bovenop de supermarkt Boondael in Brussel komt in 2017 een echte groententuin van 320 m². De oogst zal rechtstreeks verkocht worden in de winkel zelf. [naar artikel]
Orange Belgium maakt komaf met de Cheetah-, Dolfijn-, Koala- en zes andere tariefplannen met dierennaam. De telecomoperator lanceert met GO vier nieuwe mobiele formules ‘tegen een scherpe prijs en met een royaal volume aan mobiele data’. Met de nieuwe mobiele portefeuille wil Orange vooral inspelen op het stijgend dataverbruik. In vergelijking met begin 2018 verbruikten […] The post Telecomoperator Orange lanceert vier nieuwe mobiele abonnementen appeared first on Business AM. [naar artikel]
16:47 Makers van livevideo's op de app TikTok zullen betalende abonnementen kunnen voorstellen aan hun fans. Op die manier hangen zowel het platform als de creators minder af van reclame-inkomsten. [naar artikel]
Delhaize lanceert een moestuin op het dak van de winkel in Elsene in Brussel. Vanaf vandaag kunnen klanten er groenten kopen die op het dak van de winkel geoogst zijn. Delhaize speelt hiermee in op de hype van stadstuintjes. [naar artikel]
Na eerder al op families te mikken, neemt Spotify nu koppels (of huisgenoten) in het vizier met een nieuwe Premium-abonnementsformule. ... The post Spotify lanceert Duo Premium voor koppels: focus op abonnementen, minder op advertenties appeared first on Business AM. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize lanceert SuperPlus, een nieuw getrouwheidsprogramma waar kortingen voor gezonde voeding aan verbonden zijn. Die kortingen... [naar artikel]
Meta lanceert vanaf november reclamevrije abonnementen voor Instagram en Facebook. Europese gebruikers krijgen dan de keuze. Ze betalen voor een abonnement zonder reclame. Of ze behouden hun gratis toegang, waarbij hun data gebruikt wordt voor gepersonaliseerde advertenties. Met zijn reclamevrije abonnementen wil de sociale mediareus tegemoet komen aan de Europese privacyregels. The post BEKIJK – Reclamevrije Meta-abonnementen: ‘Geen shift in het verdienmodel’ appeared first on Trends. [naar artikel]
Supermarktketen Colruyt zal binnenkort starten met thuislevering, te beginnen in Antwerpen en Brussel. Ook voor de verdere uitbouw van het winkelnet mikt het bedrijf uit Halle op de grootsteden. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize lanceert vijf soorten soep, volledig gemaakt van groenterestjes bij de boeren. Ook zal de soep verpakt worden in glazen flessen. Delhaize hoopt zo om jaarlijks 90 ton groenten te redden van de afvalberg. [naar artikel]
19:31 Colruyt neemt de maaltijdboxen van Foodbag en de online supermarkt Rayon over. De winkelgroep begint zo met de thuislevering van boodschappen. Later dit jaar start ook de winkelketen Colruyt met thuis... [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize gaat prijsverlagingen van 5 tot 30 procent invoeren op 500 basisproducten van zijn huismerk die klanten dagelijks nodig hebben. Om de koopkracht te ondersteunen, lanceert Delhaize vanaf 16 juni ‘Kleine Leeuwtjes’, zo meldt het bedrijf. [naar artikel]
Meta lanceert vanaf volgende maand betalende abonnementen voor reclame-vrije versies van Instagram en Facebook. Abonnees zullen geen advertenties meer zien op de platformen, en hun gegevens zullen ook niet gebruikt worden voor gepersonaliseerde advertenties. Meta start met de abonnementen om naar eigen zeggen te voldoen aan de regels van de Europese Unie. [naar artikel]
Proximus lanceert op 2 mei een vernieuwd aanbod abonnementen voor mobiele telefonie. De operator sleutelt zowel aan de prijzen, het inbegrepen datavolume als de surfsnelheden. Het nieuwe instapabonnement is bijvoorbeeld een euro duurder. Proximus verplicht bestaande klanten niet om over te stappen. [naar artikel]
Proximus lanceert op 2 mei een vernieuwd aanbod abonnementen voor mobiele telefonie. De operator sleutelt zowel aan de prijzen, het inbegrepen datavolume als de surfsnelheden. Het nieuwe instapabonnement is bijvoorbeeld een euro duurder. Proximus verplicht bestaande klanten niet om over te stappen. [naar artikel]
Supermarktketen Delhaize lanceert samen met cateringbedrijf Selecta onbemande shop&go winkels op de werkvloer. [naar artikel]
Je zag ze ongetwijfeld ook al hangen, de witte affiches met “Delhaize is niet de goedkoopste” erop. Geen actie van concurrenten, maar van Delhaize zelf, als promotie voor een nieuwe klantenkaart/app. Het speciale eraan: hoe meer je koopt bij Delhaize en hoe meer gegevens je over jezelf vrijgeeft, hoe meer korting je krijgt op gezonde producten. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.