Smart is niet dood, maar keert terug als Smart#1, in een heel andere gedaante én elektrisch. Onze autokenners testten de wagen uit en vonden niéts terug van wat Smart vroeger was. En dat is niet per se positief. “Dat je in nieuwe auto’s almaar vaker goedkope plastic vindt, weet de trouwe lezer van onze tests. Maar Smart breekt hier trieste records”, zeggen Joost Bolle en Brecht Vanhaelewyn. [naar artikel]
Smart is niet dood, maar keert terug als Smart#1, in een heel andere gedaante én elektrisch. Onze autokenners testten de wagen uit en vonden niéts terug van wat Smart vroeger was. En dat is niet per se positief. “Dat je in nieuwe auto’s almaar vaker goedkoop plastic vindt, weet de trouwe lezer van onze tests. Maar Smart breekt hier trieste records”, zeggen Joost Bolle en Brecht Vanhaelewyn. [naar artikel]
Smart is niet dood, maar keert terug als Smart#1, in een heel andere gedaante én elektrisch. Onze autokenners testten de wagen uit en vonden niéts terug van wat Smart vroeger was. En dat is niet per se positief. “Dat je in nieuwe auto’s almaar vaker goedkope plastic vindt, weet de trouwe lezer van onze tests. Maar Smart breekt hier trieste records”, zeggen Joost Bolle en Brecht Vanhaelewyn. [naar artikel]
Thermostaten, rookmelders, tv’s, koelkasten, rolgordijnen, verlichting: talloze elektronische apparaten in je huis hebben al een ‘smart’ variant, maar nu gaat Samsung een stapje verder. De Zuid-Koreaanse technologiereus heeft een patent ingediend om ook sneakers slimmer te maken. [naar artikel]
Van de Gentse hiphopscene naar Nederlandstalige smartlappen. Het dj-collectief Harde Smart wil obscure luisterliedjes van weleer in ere herstellen. Morgen draaien ze hun mooiste vondsten op de Gentse Feesten. [naar artikel]
De Europese Centrale Bank houdt de euro op dit moment overeind. Maar om de eurocrisis te overwinnen, moeten alle vijf pijlers onder de munt elk een deel van de last op zich nemen. Is dat een reële verwachting of niet? Om dat te bepalen, moeten we de dilemma's per geval bekijken. [naar artikel]
Katrin Swartenbroux helpt een lezer met een issue. [naar artikel]
Onze autokenners Joost en Brecht trokken gisteren naar de persdag van het Autosalon, traditiegetrouw een dag voor de officiële opening, en tekenden het verloop van de dag op. Ze troffen er mensen met heimwee, trokken op zoek naar de duurste en snelste auto, vonden een vreemde BMW-eend in de bijt, en luisterden naar gezaghebbende stemmen die anoniem wilden blijven want politiek niet correct waren: “Dit is geen autosalon voor de modale consument, maar voor de leasing-rijder. En dus voor mensen die hun auto niet moeten betalen.” [naar artikel]
De verkoop van benzine- en dieselauto’s wordt tegen 2035 verboden en dat zal onze manier van autorijden ingrijpend veranderen. Of toch niet? Onze autospecialisten Joost Bolle en Brecht Vanhaelewyn namen de proef op de som en reden van Kontich naar Berlijn met een auto van de (nabije) toekomst. De ene elektrisch, de andere op waterstof. Na een bewogen roadtrip van bijna 1.500 kilometer kwamen ze tot enkele verrassende conclusies: “Elektrische SUV’s? Dat is je reinste onzin.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.