Ombudsdiensten worden overstelpt met klachten over de klantendiensten van energieleveranciers. De Standaard zoekt lezers die willen getuigen over hun ervaringen. [naar artikel]
20:13 De klantendiensten van de energieleveranciers krijgen almaar meer kritiek. Klanten klagen over de lange wachttijden of krijgen niemand aan de lijn. De bezetting is een probleem, maar er speelt meer, k... [naar artikel]
De klantendienst van een handelaar bellen mag niet duurder zijn dan een gewone oproep naar een vast of mobiel nummer. Dat zegt het Europees Hof [naar artikel]
In een Duitse zaak oordeelt het Europees Hof van Justitie dat de kosten verbonden aan het bellen van een klantendienst niet hoger mogen zijn dan die van een gewone oproep. Hogere tarieven zouden consumenten kunnen afschrikken. [naar artikel]
De klantendienst van een handelaar bellen mag niet duurder zijn dan een gewone oproep naar een vast of mobiel nummer. Dat zegt het Europees Hof van Justitie donderdag in een Duitse zaak. Hogere tarieven zouden consumenten immers kunnen tegenhouden om de servicelijn te bellen voor info over hun contract, een opzegging of de garantie. [naar artikel]
Geen filialen, wel klanten. Bankapplicaties zoals Revolut, Bunq of N26 proberen traditionele spelers het vuur aan de schenen te leggen. Maar wat vinden klanten van die nieuwe, digitale banken dat ze bij KBC, Belfius of BNP Paribas Fortis niet vinden? [naar artikel]
Afgelopen schooljaar is een recordaantal Vlaamse studenten via het Erasmus+programma van de Europese Unie, naar het buitenland getrokken om er te studeren. Voor de studenten een geweldige ervaring waar ze in hun verdere leven veel aan hebben. Deze vier studenten vertellen enthousiast over hun tijd in het buitenland. [naar artikel]
Tesla-eigenaar Loic Le Meur had een probleem met een laadpaal in zijn buurt. Hij beslist om niet bij de pakken te blijven zitten en stuurt een tweet naar CEO Elon Musk. Resultaat: zes dagen later is het probleem constructief opgelost. “Klantendiensten zoals ze horen te zijn,” klinkt het. [naar artikel]
Passagiers kennen hun rechten niet. De overheid helpt hen amper om die rechten af te dwingen. En de luchtvaartmaatschappijen? Die wachten gewoon af. 'Pas als er juridische stappen worden gezet, komen ze met compensaties over de brug', zegt onderzoeker Renzo van der Bruggen. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.