Naar aanleiding van de vele klachten over Telenet werd onze redactie overstelpt met vragen van meer dan 60 lezers. Van mensen die facturen blijven krijgen zonder dat ze (nog) klant zijn, tot klanten die plots geblokkeerd worden of die maanden moeten wachten op een aansluiting, zoals Rafael, Evert en Jan. “Ik moest mijn buurman zelfs vragen om met zijn telefoon naar de klantendienst te bellen.” HLN-consumentenexperte Safia Yachou legde de schrijnendste verhalen voor aan Telenet en de betrokken politici. [naar artikel]
Naar aanleiding van de vele klachten over Telenet werd onze redactie overstelpt met vragen van meer dan 60 lezers. Van mensen die facturen blijven krijgen zonder dat ze (nog) klant zijn, tot klanten die plots geblokkeerd worden of die maanden moeten wachten op een aansluiting, zoals Rafael, Evert en Jan. “Ik moest mijn buurman zelfs vragen om met zijn telefoon naar de klantendienst te bellen.” HLN-consumentenexperte Safia Yachou legde de schrijnendste verhalen voor aan Telenet en de betrokken politici. [naar artikel]
Veel Limburgers hadden deze voormiddag problemen om op het internet te geraken. Oorzaak was een technische storing in het kopstation van Hasselt. “Het gevolg was dat er geen IP-adressen konden aangemaakt worden”, legt woordvoerster Isabelle Geeraerts uit. “We kregen dan ook opvallend veel meldingen uit Limburg binnen. Onze technici hebben intussen het probleem gelokaliseerd en de meeste klanten kunnen intussen weer online. Rond 13u zou alles moeten opgelost zijn.” [naar artikel]
Telecomoperator Telenet heeft problemen met hun mobiele diensten, waardoor sommige klanten niet meer kunnen bellen of sms’en. Dat meldt het bedrijf op Twitter. Wanneer het probleem opgelost zou zijn, is momenteel onduidelijk. [naar artikel]
Telenet wordt overspoeld met klachten. Klanten zitten soms al weken zonder internet of tv-verbinding en de klantendienst is quasi onbereikbaar. Wat is er aan de hand? En wat moet ik doen als ik problemen heb? Telenet belooft alvast een compensatie voor de getroffen klanten. Een antwoord op uw vragen. [naar artikel]
“Telenet is maffia”, “Mijn zoon heeft al weken geen internet op kot” en “Mijn moeder van 81 jaar kan niemand bereiken”, het is maar een greep uit de vele klachten die onze redactie binnenkreeg over Telenet. Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn er dit jaar al 1.785 nieuwe dossiers geopend, zo'n 15 per dag. Drie Vlamingen doen hun verhaal: “Het is om compleet zot te worden.” [naar artikel]
“Telenet is maffia”, “Mijn zoon heeft al weken geen internet op kot” en “Mijn moeder van 81 jaar kan niemand bereiken”, het is maar een greep uit de vele klachten die onze redactie binnenkreeg over Telenet. Bij de Ombudsdienst voor Telecommunicatie zijn er dit jaar al 1.785 nieuwe dossiers geopend, zo'n 15 per dag. Drie Vlamingen doen hun verhaal: “Het is om compleet zot te worden.” [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.