Het Belgische productiehuis Caviar maakte ook dit jaar één van de reclamespots die zal getoond worden in de pauze van de Super Bowl. Daarvoor strikte ze onder meer David en Victoria Beckham en "Friends"-acteurs Jennifer Aniston en David Schwimmer. Ook vorig jaar maakte Caviar al een spot voor de Super Bowl, één van de meest bekeken sportevents van het jaar. [naar artikel]
Het Belgische productiehuis Caviar maakte opnieuw een reclamespot die getoond zal worden tijdens de Super Bowl. In het filmpje voor Uber Eats verschijnen Victoria en David Beckham, ‘Friends’-acteurs Jennifer Aniston en David Schwimmer en r&b-ster Usher. [naar artikel]
Het Mechelse productiehuis Caviar pikt met een opgemerkte reclamespot opnieuw zijn graantje mee van de Super Bowl, het grootste eendaagse sportevenement ter wereld. De Super Bowl LVIII (58), de finale van de American football-competitie NFL, brengt zondagavond in Las Vegas de San Francisco 49ers en de titelverdedigers Kansas City Chiefs tegenover elkaar. Maar bijna evenveel … [naar artikel]
Geronimo, het productiehuis van tv-programma’s als Helden van Hier, Het Gezin en Flying Doctors, heeft een behoorlijk aparte manier bedacht om twee nieuwe medewerkers te vinden. Het organiseert een sollicitatie waarbij tien kandidaten op duizenden kilometers van huis in duo’s uit een vliegtuig worden gedropt en in ‘Peking Express’ stijl hun weg terug moeten vinden naar het productiehuis in Antwerpen. [naar artikel]
12:17 Het Brusselse reclamefilmproductiehuis Hamlet tekent voor de meest online bekeken reclamespot van het sportmerk Nike. Het Chinese filmpje haalde 170 miljoen views in vijf dagen. [naar artikel]
Voor de reacties op Rundskop, die gisteren zijn internationale vuurdoop beleefde op het Filmfestival van Berlijn, blijft het nog even afwachten. Maar The Devil’s Double, dat eerder dit jaar succes oogstte op het Sundance Festival, heeft de aandacht van de internationale kopers getrokken. [naar artikel]
De reality-reeks ‘Cheer’, nu op Netflix te zien, leverde zijn productiehuis Caviar zes Emmy-nominaties op. Maar veel tijd om te vieren heeft Bert... [naar artikel]
De reality-reeks ‘Cheer’, een echte hit op Netflix, leverde zijn productiehuis Caviar zes Emmy-nominaties op. Maar veel tijd om te vieren heeft... [naar artikel]
Tijdens de Super Bowl wordt er niet enkel uitgekeken naar het muzikale intermezzo tijdens de Half Time, maar ook naar de reclameblokken. Grote merken verdringen zich om hun spot met grote sterren in de uitzending te krijgen. Het Belgische productiehuis Caviar heeft al voor het tweede jaar op rij vier van die reclamefilmpjes mee gemaakt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.