Alle Vlaamse Krantenkoppen. Elke minuut geupdate. Vers van de pers.
Gazet van Antwerpen

Telenet zag al meer dan 90.000 klanten vertrekken, ombudsman zet extra personeel in om klachten aan te kunnen: “Nooit meegemaakt”

22/03/2024 - 03:10
"Het blijft klachten regenen over de Mechelse telecomoperator Telenet. Mede door die klachtenstroom heeft de federale ombudsman Telecommunicatie zelfs drie extra mensen moeten aanwerven om al het werk aan te kunnen. In 2023 heeft Telenet meer dan 25.000 klanten verloren voor internet en meer dan 90.000 voor televisie."

Gerelateerde krantenkoppen:

1. Telenet zag al meer dan 90.000 klanten vertrekken, ombudsman zet extra personeel in om klachten aan te kunnen: “Nooit meegemaakt” (22/03/2024 - Gazet van Antwerpen)

Het blijft klachten regenen over de Mechelse telecomoperator Telenet. Mede door die klachtenstroom heeft de federale ombudsman Telecommunicatie zelfs drie extra mensen moeten aanwerven om al het werk aan te kunnen. In 2023 heeft Telenet meer dan 25.000 klanten verloren voor internet en meer dan 90.000 voor televisie. [naar artikel]


2. Telenet zag al meer dan 90.000 klanten vertrekken, ombudsman zet extra personeel in om klachten aan te kunnen (22/03/2024 - Het Nieuwsblad)

Het blijft klachten regenen over de Mechelse telecomoperator Telenet. Mede door die klachtenstroom heeft de federale ombudsman Telecommunicatie drie extra mensen moeten aanwerven. In 2023 heeft Telenet meer dan 25.000 internetklanten verloren en meer dan 90.000 tv-abonnees. [naar artikel]


3. Meeste klachten bij ombudsman over vroegst mogelijke datum om met pensioen te gaan (07/04/2017 - Het Belang van Limburg)

De Ombudsman Pensioenen heeft vorig jaar 1.540 klachten ontvangen, een stijging ten opzichte van 2015 (1.428) tot een gelijkaardig niveau als in 2014 (1.541). De meeste klachten gingen over de P datum, de vroegst mogelijke datum waarop iemand zijn pensioen kan opnemen, de toekenningsvoorwaarden en berekeningselementen. Daarna volgden klachten over de behandelingstermijnen en de Inkomensgarantie voor ouderen (IGO). Dat blijkt vrijdag bij de voorstelling van het jaarverslag van de Ombudsdienst Pensioenen, in aanwezigheid van bevoegd minister Daniel Bacquelaine (MR). [naar artikel]


4. Ombudsman: “Meer klachten over Proximus, soms slepen die tot een jaar aan” (08/12/2017 - VRT NWS)

Volgens de ombudsman van de telecomsector slaagt Proximus er steeds minder in om klachten op een klantvriendelijke manier op te lossen. Ombudsman Luc Tuerlinckx reageert daarmee op de grote hoeveelheid klachten die De Inspecteur van Radio 2 dit najaar heeft binnengekregen. Die klachten gaan onder meer over moeilijkheden bij het opzeggen van contracten. [naar artikel]


5. Nieuwe website loodst burger met vragen of klachten naar juiste ombudsman (18/12/2017 - Het Laatste Nieuws)

Wie met vragen of een klacht zit over een overheidsdienst of een organisatie uit de private of openbare sector, kan voortaan terecht op... [naar artikel]


6. Recordaantal klachten bij Vlaamse Ombudsman: u klaagt het meest over mobiliteit (07/03/2018 - VRT NWS)

De Vlaamse Ombudsman kreeg in 2017 meer dan 63.571 klachten te verwerken. Dat is al voor het derde jaar op rij een record. Het gros van de klachten gaat over mobiliteit. Maar ook de #MeToo-beweging laat haar sporen na in het rapport van de ombudsman.  [naar artikel]


7. Klachten bij de Vlaamse ombudsman: rij-examencentra blijken een bron van ergernis (07/03/2018 - VRT NWS)

De rij-examencentra zijn voor de Vlaming een grote bron van ergernis, zo blijkt uit de klachtencijfers van de Vlaamse Ombudsman. Klaartje kan erover meespreken. Ze doet haar verhaal in "Het journaal". [naar artikel]


8. Meer dan 500 klachten bij Ombudsman voor de Handel sinds vorig jaar mei (15/03/2018 - Het Laatste Nieuws)

Bij de Ombudsman voor de Handel zijn sinds zijn inwerkingtreding op 10 mei 2017 tot het einde van vorig jaar in totaal 541 klachten binnengelopen.... [naar artikel]


9. Aantal klachten over autoverzekeringen bij ombudsman met bijna kwart gestegen (24/04/2018 - Knack)

Het aantal klachten over de autoverzekering burgerlijke aansprakelijkheid (BA-autoverzekering) is vorig jaar met 24 procent gestegen tegenover een jaar eerder. Vooral de klachten over de opzeg van verzekeringen zijn sterk gestegen (+32 procent), zo blijkt uit het jaarverslag van de ombudsman verzekeringen. [naar artikel]


Vers van de pers.
Alle Vlaamse Krantenkoppen.
Elke minuut geupdate.
De Krantenkoppen dagelijks in je mailbox?
Gratis dagelijks de krantenkoppen in je mailbox!

© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.

Dagelijks de populairste artikels in je mailbox?

Je kan je op elk moment uitschrijven!