11:26 Het mediabedrijf Sanoma mag op zoek naar een nieuwe CEO voor de activiteiten in Nederland en België. Marc Duijndam vertrekt na amper 7,5 maanden. [naar artikel]
11:32 Het Finse mediaconcern Sanoma is er afgelopen kwartaal in geslaagd om op eigen kracht verder te groeien in België en Nederland. [naar artikel]
Het mediaconcern Sanoma, dat onder meer Flair en Libelle uitgeeft, rapporteerde een autonome omzetgroei van 2,6 procent voor de divisie consumentenmedia in België en Nederland. [naar artikel]
DPG Media neemt Sanoma Nederland over. Dat is vanmorgen bekend gemaakt. Met de overname van de Sanoma-magazines (waaronder Libelle, Margriet en... [naar artikel]
In Nederland heeft de Autoriteit Consument en Markt (ACM) geen bezwaar tegen de overname van Sanoma Media Nederland door DPG Media Nederland. Dat... [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma dinsdagochtend in een persbericht. Als gevolg van de voorgenomen verkoop van het portfolio heeft Sanoma België tijdens een bijzondere ondernemingsraad de intentie tot collectief ontslag aangekondigd van mogelijk 96 banen. [naar artikel]
Marc Duijndam gaat vanaf 1 januari 2018 Sanoma Media in België en Nederland leiden. Hij volgt Peter de Mönnink op die eerder al zijn overstap naar mediabedrijf Talpa aankondigde. [naar artikel]
De tijdschriftengroep Sanoma België is nog maar een schim van wat ze ooit was. Sinds de Finnen beslist hebben dat ons land geen kernland meer is, worden de titels één na één verkocht. [naar artikel]
Sanoma België kijkt reikhalzend uit naar de lancering van het vernieuwde VT4 later dit jaar. Een duidelijke vooruitgang in de kijkcijfers en de reclame-inkomsten van de commerciële zender moet de moeilijkheden in de magazines van de groep opvangen. [naar artikel]
Wie een vuist wil maken tegen online reuzen als Google en Facebook zet maar beter zelf op tijd en stond een forse groeispurt in. Meteen de reden waarom het Vlaamse mediabedrijf DPG Media, dat ook De Morgen in portefeuille heeft, 460 miljoen euro neertelt voor de titels en merken van Sanoma Nederland. [naar artikel]
Wie een vuist wil maken tegen online reuzen als Google en Facebook zet maar beter zelf op tijd en stond een forse groeispurt in. Meteen de reden waarom het Vlaamse mediabedrijf DPG Media, dat ook De Morgen in portefeuille heeft, 460 miljoen euro neertelt voor de titels en merken van Sanoma Nederland. [naar artikel]
Dalende advertentie-inkomsten, een teruglopende magazine-verkoop en twee nieuwe televisiezenders die het moeilijk hebben om de verwachtingen in te lossen. Sanoma Media België heeft een zwaar jaar achter de rug. [naar artikel]
De verkoop van Sanoma in België heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt: Aimé Van Hecke. Hij betaalt de rekening voor mismanagement in Finland: een moeilijke erfopvolging en een diepe economische crisis dwingen Sanoma tot drastische ingrepen. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma in een persbericht. Als gevolg van de... [naar artikel]
17:40 Sanoma Learning, de educatieve divisie van de Finse mediagroep Sanoma, neemt de educatieve dienstverlener Iddink Group over van NPM Capital. Sanoma is in ons land al eigenaar van de schoolboekenuitgev... [naar artikel]
De Mol wordt voor 237 miljoen euro volledig eigenaar van SBS6, Veronica, Net5 en SBS9. Zijn investeringsfonds Talpa en Sanoma kochten SBS in 2011 voor ruim 1 miljard euro. Talpa verwierf toen een minderheidsbelang van 33 procent. [naar artikel]
Op 24 juni verhuist Sanoma Media, de uitgever van onder meer Libelle, Flair en Story, alle redacties naar een gerenoveerd gebouw in Mechelen. Veel reden tot feesten heeft topman Aimé Van Hecke niet. Tegenvallende verkoopcijfers, onrust bij het personeel en de vrees voor een nieuwe ontslagronde maken er een verhuis in mineur van. Jan Debackere en Pieter Dumon [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma in een persbericht. [naar artikel]
De topman van AstraZeneca, Pascal Soriot, heeft de uitrol van hun vaccin in Europa verdedigd nadat er spanningen waren ontstaan door vertragingen in leveringen. De problemen zouden vooral te wijten zijn aan fabrieken in België en Nederland. Dat schrijft BBC. [naar artikel]
Sanoma Media Belgium wordt verder uitgekleed. In het Mechelse hoofdkantoor zullen enkele tientallen jobs verdwijnen, terwijl het ook niet langer Marie-Claire zal uitgeven. Alleen Flair ontspringt de dans: voortaan wordt de Nederlandse editie ook in Mechelen gemaakt. [naar artikel]
Sanoma Media Belgium, de uitgever van onder andere Flair en Feeling, lanceert dit najaar twee nieuwe digitale zenders. De zenders worden gebouwd rond de titels van de mediagroep. Opmerkelijk want daarmee wordt onder meer VIJF, waar Sanoma mee eigenaar van is, beconcurreerd. [naar artikel]
De Deense speelgoedfabrikant Lego vervangt na acht maanden zijn topman Bali Padda. Hij wordt vanaf 1 oktober opgevolgd door Niels Christiansen. Dat meldt Lego donderdag. [naar artikel]
14:46 De Finse mediagroep Sanoma verkoopt het marketingbureau Head Office België aan de voormalige oprichters. [naar artikel]
Het zat er de voorbije maanden al aan te komen en het is nu ook officieel: België en Nederland gaan stukjes land ruilen. In aanwezigheid van koning Filip en koning Willem-Alexander tekenen België en Nederland vandaag het verdrag daarvoor, dat een nieuwe grens tussen Luik en Nederlands Limburg trekt. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.