Carrefour verlaagt de prijzen van een honderdtal producten in ons land. Het is de tweede maand op rij dat de Franse supermarktketen prijzen verlaagt. [naar artikel]
Is er een nieuwe prijzenoorlog begonnen onder de supermarkten? Carrefour kondigt aan dat het minstens tot het einde van het jaar de prijs van meer dan 1.000 producten uit zijn gamma verlaagt. [naar artikel]
Is er een nieuwe prijzenoorlog begonnen onder de supermarkten? Carrefour kondigt aan dat het minstens tot het einde van het jaar de prijs van meer dan 1.000 producten uit zijn gamma verlaagt. [naar artikel]
Carrefour verlaagt tijdelijk de prijzen van 1.000 producten in ons land. Dat heeft de supermarktketen dinsdag bekendgemaakt. [naar artikel]
Carrefour verlaagt tijdelijk de prijzen van 1.000 producten in ons land. De prijsverlaging gaat morgen in en geldt tot eind juni. In november... [naar artikel]
Carrefour verlaagt de prijzen van een honderdtal producten in ons land. Het is de tweede maand op rij dat de Franse supermarktketen prijzen verlaagt. [naar artikel]
“Wij drukken de prijs van meer dan 1.000 producten, zowel A-merken als huismerken.” Supermarktketen Carrefour pakt al een maand uit met een koopkrachtactie. Maar volgens Christophe Echement, CEO van prijsvergelijker PingPrice, verloopt die actie niet volledig correct. Meer dan de helft van al die promoproducten zou in januari geen cent goedkoper zijn geworden. Bewuste misleiding of onduidelijke communicatie? Testaankoop en Carrefour reageren. [naar artikel]
01:05 Na een eerdere prijsverlaging voor 750 producten, verlaagt IKEA België de prijzen van nog eens 2.600 producten. Dat kost het bedrijf dit boekjaar 77 miljoen euro inkomsten. Met prijsverlagingen probee... [naar artikel]
Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]
12:29 Supermarktketen Carrefour maakt tot eind dit jaar 1.000 producten goedkoper. Zo wordt de concurrentie in het Belgische supermakrtenlangschap opnieuw groter. [naar artikel]
Als uw supermarkt plots als de PVDA klinkt, dan wordt u best argwanend. Van Aldi tot Carrefour: een hele reeks ketens beweerde de voorbije weken “voor uw koopkracht” te strijden en verlaagde de prijs van enkele honderden producten. Onderzoek toont nu aan dat die ketens tegelijkertijd de prijs van nog veel meer producten lieten stijgen. Na de winstmarges staat nu ook hun geloofwaardigheid onder druk. [naar artikel]
19:24 Na Aldi en Lidl maakt nu ook Carrefour producten goedkoper. De nieuwe prijzen leunen nauwer aan bij Albert Heijn. De kloof met Delhaize wordt wat groter. [naar artikel]
Verschillende supermarktketens hebben de voorbije weken honderden producten in prijs verlaagd. Maar van die prijsverlagingen merken de meeste consumenten amper iets op hun kassaticket. Integendeel zelfs, meer producten lijken net duurder geworden te zijn. De prijzen in onze HLN-winkelkar bevestigen dat. Hoe kan dat? Els Breugelmans, retailexpert en professor Marketing aan KU Leuven, neemt de promoties onder de loep: “Als consument is het niet eenvoudig om profijt te doen.” [naar artikel]
“Wij drukken de prijs van meer dan 1.000 producten, zowel A-merken als huismerken.” Supermarktketen Carrefour pakt al een maand uit met een koopkrachtactie. Maar volgens Christophe Echement, CEO van prijsvergelijker PingPrice, verloopt die actie niet volledig correct. Meer dan de helft van al die promoproducten zou in januari geen cent goedkoper zijn geworden. Bewuste misleiding of onduidelijke communicatie? Testaankoop en Carrefour reageren. [naar artikel]
Na Aldi en Lidl voert nu ook Carrefour een reeks prijsverlagingen door. Die gaan maandag in, en hebben als doel de koopkracht van de Belgische gezinnen te versterken. Dat meldt Carrefour in een persbericht. [naar artikel]
Na Lidl vorige week en Delhaize eerder al, komt nu ook Carrefour met een nieuwe actie. De supermarktketen onderhandelde voor zo’n 100 producten lagere prijzen bij haar leveranciers. Is de tijd van de super dure winkelkar hiermee stilaan voorbij? Of is dit toch niet meer dan een handige marketingtruc? Twee experten leggen uit wat we kunnen verwachten. [naar artikel]
Carrefour gaat geleidelijk de producten van PepsiCo uit de rekken halen. Het supermarktbedrijf vindt de prijzen van de producent van onder meer Pepsi frisdrank en Lay’s chips “onaanvaardbaar”. Dat schrijft ‘La Libre Belgique’ en bevestigt Carrefour donderdag. De beslissing volgt na een gelijkaardige stap van Carrefour Frankrijk. [naar artikel]
Is er een nieuwe prijzenoorlog begonnen onder de supermarkten? Carrefour kondigt aan dat het minstens tot het einde van het jaar de prijs van meer... [naar artikel]
Het leven wordt duurder. Behalve bij IKEA België, waar ruim 750 producten worden verlaagd in prijs. IKEA argumenteert dat ze met de prijsdalingen de inflatie wil counteren. “Maar uiteraard is dit pure marketing”, zegt Els Breugelmans, hoogleraar Marketing aan de KU Leuven. Om welke soort producten gaat het juist? En staan er ook prijsverhogingen gepland? [naar artikel]
Door de stijgende prijs van grondstoffen de afgelopen jaren, heeft supermarktketen Lidl beslist om de prijs van 250 producten in hun vast assortiment te verlagen. Dat melden ze in een persbericht. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.