De stiptheid van de treinen is vorig jaar gedaald naar het laagste niveau in vijf jaar. Er werden ook meer dan 46.000 treinen afgeschaft, een record. Dat blijkt vrijdag uit cijfers op de opendatawebsite van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de passagierstreinen op het Belgische spoornet is in oktober gezakt naar het laagste niveau sinds november 2018. Dat blijkt dinsdag uit gegevens op de website van spoornetbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid op het Belgische spoor is in november gezakt naar een dieptepunt. Slechts 82 procent van de treinen kwam aan met maximaal 6 minuten [naar artikel]
De stiptheid van de treinen heeft in januari nog geen teken gegeven van verbetering, nadat ze over heel het jaar 2023 op het laagste niveau in vijf jaar was beland. Er werden in januari ook meer dan 6.000 treinen afgeschaft, het hoogste aantal in minstens vier jaar. Dat blijkt uit cijfers op de opendatawebsite van spoornetbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen heeft in januari nog geen teken gegeven van verbetering, nadat ze over heel het jaar 2023 op het laagste niveau in vijf jaar was beland. Er werden in januari ook meer dan 6.000 treinen afgeschaft, het hoogste aantal in minstens vier jaar. Dat blijkt uit cijfers op de opendatawebsite van spoornetbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar gedaald naar het laagste niveau in vijf jaar. Er werden ook meer dan 46.000 treinen afgeschaft, wat een record is. Dat blijkt uit cijfers van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen in ons land is vorig jaar gedaald naar het laagste niveau in vijf jaar. Er werden ook meer dan 46.000 treinen afgeschaft, een record. [naar artikel]
De stiptheid op het Belgische spoor is in november gezakt naar een dieptepunt. Slechts 82 procent van de treinen kwam aan met maximaal 6 minuten vertraging, zo blijkt dinsdag uit gegevens van spoornetbeheerder Infrabel en spoorwegmaatschappij NMBS. Dat is het zwakste resultaat sinds november 2014. [naar artikel]
De stiptheid op het Belgische spoor is in november uitgekomen op 86,4 procent. Dat betekent dat ongeveer een op de zeven reizigerstreinen een vertraging had van meer dan zes minuten. De cijfers werden vrijdag gepubliceerd op de opendatawebsite van spoornetbeheerder Infrabel. Het stiptheidspercentage van november is het laagste van het jaar. [naar artikel]
11:44 Amper acht op de tien treinen reden in november op tijd, het laagste niveau sinds 2016. Tegelijk werden vorige maand meer dan 6.200 geplande treinen geschrapt. Een nieuw jaarrecord is in de maak. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen is vorig jaar gedaald naar het laagste niveau in vijf jaar: 87,5 procent van de treinen reed op tijd of met een vertraging van minder dan 6 minuten . Er werden ook meer dan 46.000 treinen afgeschaft, een record. Dat blijkt uit cijfers van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. [naar artikel]
Maar 82 procent van de treinen kwam aan met maximaal 6 minuten vertraging. Dat blijkt uit gegevens van Infrabel en de NMBS. [naar artikel]
De stiptheid op het Belgische spoor is vorig jaar teruggevallen tot 87,2 procent, het laagste percentage in vijf jaar. Dat heeft Luc Lallemand, de topman van spoornetbeheerder Infrabel, vandaag bevestigd in de Kamercommissie Infrastructuur. Het is het derde jaar op rij dat de stiptheid daalt. Een trein in België wordt als stipt beschouwd indient hij […] Het bericht Stiptheid op laagste peil in vijf jaar verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen lag in februari opnieuw lager dan een jaar eerder. Als de afgeschafte treinen meegerekend worden, bedroeg de stiptheid 82,4 procent. Dat betekent dat meer dan een op de zes treinen met minstens zes minuten vertraging reed of afgeschaft werd. [naar artikel]
De stiptheid op het Belgische spoor is vorige maand verder afgenomen in vergelijking met september 2017. Dat blijkt uit de gezamenlijke... [naar artikel]
Dat blijkt uit cijfers van spoorinfrastructuurbeheerder Infrabel. De stiptheid van de treinen bedroeg vorig jaar 89,2 procent. Een jaar eerder was dat nog 92,6 procent, en twee jaar geleden 93,6 procent. Met andere woorden: meer dan één trein op de tien rijdt met een vertraging van minstens zes minuten. Treinen die met minder dan zes […] The post Stiptheid treinen ging achteruit in 2022 appeared first on Knack. [naar artikel]
De stiptheid van de treinen op het Belgische spoornet schommelt al het hele jaar rond de 90 procent. In mei en juni werd die grens net niet gehaald, maar de stiptheid blijft wel steevast hoger liggen dan een jaar geleden. Dat blijkt vandaag uit cijfers van spoornetbeheerder Infrabel. Tijdens de maand juni reed 89 procent […] Het bericht Stiptheid treinen opnieuw onder 90 procent verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Tijdens de maand september reed 90,8 procent van de reizigerstreinen op het Belgische spoornet op tijd of met een vertraging van maximaal zes minuten. Het is de zevende keer dit jaar dat de stiptheid op maandbasis boven 90 procent ligt. Dat blijkt uit gegevens van spoornetbeheerder Infrabel. De stiptheid op het spoor belandde in 2018 […] Het bericht Stiptheid treinen ook in september boven 90 procent verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Net nu het spoorpersoneel aan een tweedaagse staking begonnen is, blijkt dat de stiptheid van het spoor op het laagste niveau in vijf jaar tijd staat. Amper 88,3% van de treinen reed op tijd dit jaar, en elke maand werden er gemiddeld 3.500 deels of volledig afgeschaft. [naar artikel]
Maar liefst één op de vijf treinen reed in november met meer dan zes minuten vertraging. De stiptheid van de NMBS bereikt zo haar laagste punt sinds de start van de metingen, begin 2016. [naar artikel]
Wie op de NMBS vertrouwt om van A naar B te geraken, kan maar beter veel geduld hebben: de stiptheid van de treinen is vorige maand naar het laagste niveau in vier jaar tijd gezakt. Daarnaast klagen reizigers de laatste week over ingekorte en dus overvolle treinen. Wat spoort er niet bij de NMBS? [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.