Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma in een persbericht. Als gevolg van de... [naar artikel]
Marc Duijndam, de topman van de Belgische en Nederlandse tak van het Finse mediabedrijf Sanoma, verlaat na amper acht maanden al weer het bedrijf. De taken van Duijndam, die per direct vertrekt, worden tijdelijk overgenomen door Susan Duinhoven, topvrouw van het gehele Sanoma-concern. De beslissing is “in goed onderling overleg” genomen, zo staat te lezen […] Het bericht Topman Sanoma België en Nederland na acht maanden al weer weg verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma dinsdagochtend in een persbericht. Als gevolg van de voorgenomen verkoop van het portfolio heeft Sanoma België tijdens een bijzondere ondernemingsraad de intentie tot collectief ontslag aangekondigd van mogelijk 96 banen. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group. Dat meldt Sanoma in een persbericht. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma kleedt zijn Belgische tak verder uit. Het wil 65 banen schrappen in Mechelen, zowel op de redacties als bij de onderhoudende diensten. Het personeel - 290 man - denkt na over 'creatieve acties'. [naar artikel]
Mediamagnaat Rupert Murdoch zou Sanoma (gedeeltelijk) willen overnemen. Ook de Belgische poot van het Finse mediabedrijf kan dit najaar in de etalage komen. [naar artikel]
Mediabedrijf Sanoma wil zijn Belgische vrouwenbladen verkopen aan Roularta Media Group, melden beide bedrijven in een persbericht. [naar artikel]
09:56 Het Finse mediabedrijf Sanoma heeft in het tweede kwartaal van dit jaar 50,8 miljoen euro winst geboekt, bijna de helft (47,6 procent) minder dan in dezelfde periode een jaar eerder. [naar artikel]
Marc Duijndam gaat vanaf 1 januari 2018 Sanoma Media in België en Nederland leiden. Hij volgt Peter de Mönnink op die eerder al zijn overstap naar mediabedrijf Talpa aankondigde. [naar artikel]
Wie een vuist wil maken tegen online reuzen als Google en Facebook zet maar beter zelf op tijd en stond een forse groeispurt in. Meteen de reden waarom het Vlaamse mediabedrijf DPG Media, dat ook De Morgen in portefeuille heeft, 460 miljoen euro neertelt voor de titels en merken van Sanoma Nederland. [naar artikel]
Wie een vuist wil maken tegen online reuzen als Google en Facebook zet maar beter zelf op tijd en stond een forse groeispurt in. Meteen de reden waarom het Vlaamse mediabedrijf DPG Media, dat ook De Morgen in portefeuille heeft, 460 miljoen euro neertelt voor de titels en merken van Sanoma Nederland. [naar artikel]
17:40 Sanoma Learning, de educatieve divisie van de Finse mediagroep Sanoma, neemt de educatieve dienstverlener Iddink Group over van NPM Capital. Sanoma is in ons land al eigenaar van de schoolboekenuitgev... [naar artikel]
07:51 DPG Media, het mediabedrijf van Christian Van Thillo, lijft Sanoma Nederland in. De deal is 460 miljoen euro waard. [naar artikel]
DPG Media neemt Sanoma Nederland over. Dat is vanmorgen bekend gemaakt. Met de overname van de Sanoma-magazines (waaronder Libelle, Margriet en... [naar artikel]
Sanoma Media Belgium, de uitgever van onder andere Flair en Feeling, lanceert dit najaar twee nieuwe digitale zenders. De zenders worden gebouwd rond de titels van de mediagroep. Opmerkelijk want daarmee wordt onder meer VIJF, waar Sanoma mee eigenaar van is, beconcurreerd. [naar artikel]
08:46 Op Euronext Brussel is de beurskoers van Roularta opgeschort in afwachting van nieuws over het mediabedrijf. Dat heeft wellicht met Sanoma België te maken. [naar artikel]
Lees dit artikel: Mediabedrijf BuzzFeed trekt naar de beurs Het Amerikaanse mediabedrijf BuzzFeed trekt naar de beurs via een fusie met een lege beursschelp waar investeerders achter zitten. Dat maakte de onderneming donderdag bekend. De beursgang hing al enkele maanden in de lucht. BuzzFeed smeelt samen met de beurshuls 890 5th Avenue Partners, een zogeheten special purpose acquisition company of SPAC. Met zo’n beursgenoteerd […] Lees dit artikel: Mediabedrijf BuzzFeed trekt naar de beurs [naar artikel]
Sanoma België kijkt reikhalzend uit naar de lancering van het vernieuwde VT4 later dit jaar. Een duidelijke vooruitgang in de kijkcijfers en de reclame-inkomsten van de commerciële zender moet de moeilijkheden in de magazines van de groep opvangen. [naar artikel]
Het Finse mediabedrijf Sanoma zal zijn Belgische tijdschriftentak niet meer verkopen. De uitgever van onder meer Humo, Story, Flair en Libelle zal voortaan wel vanuit Nederland geleid worden. [naar artikel]
Tijdschriftenuitgever Sanoma zag zijn omzet vorig jaar met 4,9 procent dalen, maar de operationele winst steeg met 5 procent. ‘We hebben standgehouden’, zegt CEO Aimé Van Hecke. [naar artikel]
11:32 Het Finse mediaconcern Sanoma is er afgelopen kwartaal in geslaagd om op eigen kracht verder te groeien in België en Nederland. [naar artikel]
Dalende advertentie-inkomsten, een teruglopende magazine-verkoop en twee nieuwe televisiezenders die het moeilijk hebben om de verwachtingen in te lossen. Sanoma Media België heeft een zwaar jaar achter de rug. [naar artikel]
Het mediaconcern Sanoma, dat onder meer Flair en Libelle uitgeeft, rapporteerde een autonome omzetgroei van 2,6 procent voor de divisie consumentenmedia in België en Nederland. [naar artikel]
De verkoop van Sanoma in België heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt: Aimé Van Hecke. Hij betaalt de rekening voor mismanagement in Finland: een moeilijke erfopvolging en een diepe economische crisis dwingen Sanoma tot drastische ingrepen. [naar artikel]
Bij DPG Media, het grootste mediabedrijf van de Benelux, lekte uit dat directielid Jaak Smeets in 2016 ontslagen werd omwille van ernstig grensoverschrijdend gedrag. Christian Van Thillo gebruikte de privacy van de slachtoffers als excuus om te verklaren waarom zijn mediabedrijf al die tijd bleef zwijgen over de feiten en loog over de reden van […] [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.