Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd dinsdag bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. In 2016 was 65,5 procent nog tevreden. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd dinsdag bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. In 2016 was 65,5 procent nog tevreden. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. ‘We werken er continu aan, op alle niveaus’, reageert de NMBS. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd vandaag bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. In 2016 was 65,5 procent nog tevreden. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. “We werken er continu aan, op alle niveaus”, reageert de NMBS. [naar artikel]
Een historisch dieptepunt: amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit een onderzoek dat het spoorbedrijf zelf uitvoerde bij 4.400 reizigers. Vooral de tevredenheid over de stiptheid ligt laag. Maar dat is zeker niet de enige frustratie. Wij peilden bij enkele bekende pendelaars naar hun grootste ergernissen op het spoor. [naar artikel]
De reizigers van de NMBS zijn meer tevreden dan ze in jaren geweest zijn, zo blijkt uit de nieuwe tevredenheidscijfers. Hoe dat komt? Vooral omdat 2018 nog zo’n absoluut rampjaar was. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar doorvoerde bij 4.400 reizigers en waarover De Tijd bericht. Volgens de krant gaat het om een historisch dieptepunt. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers […] Het bericht Tevredenheid treinreizigers hoogst sinds 2015 verscheen eerst op Metro. [naar artikel]
Na twee moeilijke jaren door corona is spoorwegmaatschappij NMBS tevreden over het aantal reizigers tijdens de voorbije zomervakantie. In het weekend lagen de reizigersaantallen gemiddeld 12 procent hoger dan voor de gezondheidscrisis. In de week lag het aantal reizigers systematisch op meer dan 90 procent van de aantallen van 2019. Onder meer het dit voorjaar ingevoerde Duo Ticket bleek een succes. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de dienstverlening van spoorwegmaatschappij NMBS piekte tijdens de coronajaren 2020 en 2021, maar is in 2022 stevig teruggevallen. “We werken er continu aan, op alle niveaus”, reageert de NMBS. [naar artikel]
Meer dan 1000 reizigers hebben afgelopen weekend een treinrit naar zee gereserveerd. De NMBS is tevreden over dat testweekend met die extra treinen naar zee waarvoor je één euro meer betaalt. En dus komen er tijdens de zomervakantie elke dag zulke kustexpresstreinen. [naar artikel]
Na twee moeilijke jaren door corona is spoorwegmaatschappij NMBS tevreden over het aantal reizigers tijdens de voorbije zomervakantie. In het weekend lagen de reizigersaantallen gemiddeld 12 procent hoger dan voor de gezondheidscrisis. In de week lag het aantal reizigers systematisch op meer dan 90 procent van de aantallen van 2019. Onder meer het dit voorjaar ingevoerde Duo Ticket bleek een succes. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
De tevredenheid van de reizigers over de NMBS stijgt dit jaar fors. In de eerste vijf maanden van het jaar gaf 66,3 procent van de ondervraagde klanten het Belgische spoorbedrijf een score van 7 op 10 of meer. Dat blijkt uit de resultaten van de tevredenheidsenquête die De Tijd kon inkijken. Met twee tevreden reizigers op de drie behaalt de NMBS de beste score sinds 2015, toen de meetmethode werd ingevoerd. [naar artikel]
Amper 60,9 procent van de NMBS-klanten is tevreden over de dienstverlening. Dat blijkt uit de tevredenheidsmeting die het spoorbedrijf vorig jaar... [naar artikel]
Slechts 64 van de 550 NMBS-stations waren eind 2017 volledig toegankelijk voor reizigers met een beperking. Aan het huidige tempo zullen alle... [naar artikel]
De tevredenheid bij de reizigers van de NMBS zit op een historisch dieptepunt. Dat blijkt uit een eigen meting van de NMBS, die in De Tijd staat. Bijna 61 procent van de klanten is tevreden, in het vorige onderzoek was dat nog 65 procent. Vooral de stiptheid van de treinen en de prijzen scoren slecht. [naar artikel]
© 2016 - 2023. DeKrantenkoppen.be - Disclaimer. Privacy Policy.